loading...

کوتی موزیک

helen بازدید : 24 شنبه 14 بهمن 1402 نظرات (0)

جراحان همواره توصیه دارند که افراد بعد از انجام عمل هایی مانند لیپوماتیک و لیپوساکشن، در محل تحت جراحی از گن کششی استفاده کنند. ممکن است برخی افراد این توصیه‌ را نادیده بگیرند، اما اگر از مزایای گن های لیپوساکشن مطلع باشند در می یابند که استفاده از این گن ها تا چه اندازه می تواند نتایج جراحی را تغییر دهد. پوشیدن این گن ها باعث توزیع فشار یکنواخت در ناحیه مد نظر می شود. این فشار باعث صاف شدن سطح بدن و ایجاد چسبندگی بیشتر بین پوست و بافت زیرین آن می شود. توصیه می شود در هفته اول به طور تمام وقت از گن استفاده شود. در حین دوش گرفتن باید آن را جدا کرده و پس از آن دوباره پوشیده شود. به طور میانگین در تمام عمل های لیپوساکشن باید به مدت 8 الی 10 هفته از گن استفاده شود. فرد می تواند پس از گذشت چند هفته به طور موقت لباس مخصوص لیپوساکشن را با دیگر لباس ها تعویض کند اما باید دقت داشت که زمان استفاده نکردن از گن ها طولانی نشود. در هنگام خواب بهتر است این لباس بر تن باشد. گن مخصوص لیپوساکشن باعث خروج ترشحات اضافی از طریق برش های جراحی می شود. استفاده از گن بعد از لیپوساکشن باعث تحریک کلاژن سازی در پوست شده و در نتیجه بهبود زودتر زخم ها می شود. تجربه ثابت کرده است افرادی که در دوره نقاهت خود از گن بعد از عمل استفاده کرده اند، دارای پوست صاف و یکنواخت هستند.

 

بهترین گن بعد از جراحی ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن و لیپوماتیک شکم، آبدومینوپلاستی، پروتز سینه، ماموپلاستی

بعد از ابدومینوپلاستی، گن پشتی مخصوص است که به منظور حمایت و استحکام دادن به ناحیه شکم و پشت بعد از عمل جراحی ابدومینوپلاستی استفاده می‌شود. این گن باعث کاهش درد و تورم در ناحیه شکم و پشت می‌شود و همچنین به شکل دادن به ناحیه شکم کمک می‌کند. همچنین، گن پشتی مخصوص دارای قسمت‌های قابل تنظیم است که باعث تغییر در سایز و فرم آن می‌شود و باعث راحت‌تر شدن برای بیماران می‌گردد.

 

مزایای استفاده از گن طبی بعد از لیپوماتیک

پوشیدن گن طبی و بهترین گن لیپوماتیک چندین مزیت برای شما خواهد داشت. فشاری که گن به بدن شما وارد می‌کند باعث مزایای زیر می‌شود:

  • کاهش تورم بعد از عمل
  • محدود کردن کبودی و بهبود سریع‌تر آن
  • اطمینان از ظاهر طبیعی بدن
  • افزایش راحتی بیمار در انجام حرکات
  • کاهش خطر بی‌نظمی سطح پوست
  • حفاظت از منطقه تحت درمان

اگرچه لیپوماتیک نیازی به برش‌های جراحی بزرگ ندارد، اما با این حال پوشیدن گن فشاری باعث می‌شود که پوست بهتر بچسبد و زخم راحت‌تر بهبود یابد. با اعمال فشار بر روی قسمتی از بدن که تحت درمان است حرکات بافت‌ها محدود می‌شود. به همین دلیل خطر بروز ناهنجاری‌های سطحی که ممکن است پس از این نوع جراحی رخ دهد نیز کاهش می‌یابد.

helen بازدید : 29 شنبه 14 بهمن 1402 نظرات (0)

جمهوری آذربایجان (Azerbaijan) یکی از همسایه‌های کشور ایران است که گردشگران زیادی هم از ایران به این کشور می‌روند. اکثریت مردم آذربایجان مسلمان هستند و 89٪ جمعیت آن ترک ‌زبان هستند. در کنار زبان ترکی آذربایجانی که زبان رسمی است، زبان‌های روسی، ارمنی، کردی، تالشی، عبری و لزگی نیز صحبت می‌شود. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر جمهوری آذربایجان، باکو است. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی کشور آذربایجان بپردازیم.

پایتخت

باکو

حکومت

حکومت متمرکز نیمه‌ریاستی جمهوری

زبان رسمی

ترکی آذربایجانی

واحد پول

منات (AZN)

نژاد

ترک

کد تلفن کشور

994+

اختلاف ساعت با تهران

30 دقیقه عقب تر از تهران

جهت رانندگی

راست

فرودگاه های بین المللی

فرودگاه بین‌المللی باکو، فرودگاه بین‌المللی گنجه

 

کشور جمهوری آذربایجان کجاست؟

کشور آذربایجان بزرگ‌ترین کشور قفقاز واقع در قفقاز جنوبی می‌باشد که در شرق اروپا و آسیای غربی و در مجاورت دریای خزر قرار دارد. آذربایجان حدود دویست سال قبل جزء ایران بوده ولی در جنگ‌های ایران و روسیه، طی قراردادهای گلستان و ترکمانچای به روسیه ملحق شد. جمهوری سوسیالیستی آذربایجان شوروی در سال 1991 از اتحاد جماهیر شوروی جدا شد و به شکل کنونی درآمد.

آذربایجان از جنوب با ایران 689 کیلومتر، از غرب با ارمنستان 996 کیلومتر و ترکیه 17کیلومتر، از شمال با گرجستان 428 کیلومتر و روسیه 338 کیلومتر مرز زمینی دارد. آذربایجان همینطور دارای 713 کیلومتر مرز آبی با کشورهای ترکمنستان و قزاقستان در دریای خزر است.

جغرافیای جمهوری آذربایجان

کشور آذربایجان در جنوب رشته‌کوه قفقاز و شمال رودخانه ارس و در کنار دریای خزر واقع شده‌. سه رشته‌کوه، قفقاز بزرگ در شمال، قفقاز کوچک در غرب، و کوه‌های تالش در جنوب، این کشور را احاطه کرده‌. این کوه‌ها 40 درصد از مساحت جمهوری آذربایجان را دربرگرفته‌ و قله کوه بازاردوزو بلندترین نقطه آن است. نواحی میانی شامل جلگه‌های آران مرکزی، مغان و میل و سواحل دریای خزر کم ارتفاع و پست بوده و ارتفاع در پست‌ترین نقطه این کشور، 28 متر پایین‌تر از سطح دریاهای آزاد است. جمهوری آذربایجان کشوری محصور در خشکی است. این کشور در پیرامون دریای خزر، که یک دریای بسته‌ است، واقع شده و طول خط ساحلی آن 800 کیلومتر است.

منبع : مجله اینترنتی آسمونی

helen بازدید : 28 شنبه 14 بهمن 1402 نظرات (0)

پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره یکی از بهترین محصولات برای پارتیشن‌بندی مکان‌های تجاری و اداری است که از متریال ام دی اف در دو لایه مجزا ساخته شده است.

کیفیت بالای این پارتیشن باعث شده است تا از آن برای جداسازی فضای اتاق و ساخت بخش‌های جدید در مراکز تجاری استفاده شود.

اگر دوست دارید در رابطه با قیمت و خرید پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره بیشتر بدانید، مطالعه این مطلب از ساوین دکور برای شما بسیار آموزنده خواهد بود.

پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره چیست؟

پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره محصولی فوق‌العاده با کیفیت برای ایجاد تغییر در مکان‌های اداری و تجاری و ساخت بخش‌های خصوصی است که در سالیان اخیر با گران شدن هزینه‌های ساخت و ساز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ناگفته نماند که با استفاده از این وسیله امکان ساخت فضایی خصوصی و آرام برای پیشبرد اهداف کارمندان فراهم است. از مهم‌ترین مزایای پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره می‌توان به مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار، شکل‌پذیری و امکان استفاده در پروژه‌های مختلف و متنوع و همچنین کنترل صدا و حرارت اشاره کرد.

البته باید بدانید که استفاده از متریال چوب در این پارتیشن باعث می‌شود تا در صورت آتش‌سوزی این پارتیشن به دلیل استفاده از متریال چوب به گسترش آتش‌سوزی کمک کند.

با توجه به جدول زیر می‌توانید شناخت بیشتری از این محصول به دست آورید.

مزایا و معایب پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره
مزایا معایب
کنترل صدا و حرارت قابلیت اشتعال بالا
شکل پذیری بالا کاهش نور محیط
ایجاد حریم شخصی برای پرسنل
تنوع رنگ و طرح
افزایش راندمان کاری شرکت
helen بازدید : 39 دوشنبه 11 دی 1402 نظرات (0)

در محیط‌های اداری و کسب و کارهای مدرن، ایجاد فضاهای کاری متناسب با نیازهای افراد و تیم‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پارتیشن‌ها به عنوان یکی از عناصر کلیدی در طراحی داخلی اداری اساسی هستند که تأثیر مستقیم بر سازماندهی فضا، حریم شخصی کارکنان، و تعاملات اجتماعی دارند. از جمله پارتیشن‌های جذاب و کارآمد در این زمینه، پارتیشن‌های شیشه‌ای دوجداره می‌باشند. پارتیشن‌های شیشه‌ای دوجداره با ترکیبی از شفافیت و عملکرد صوتی و حرارتی بسیار مناسب، می‌توانند شرایط محیط‌های اداری را ارتقاء دهند. ما در این مقاله به بررسی و تحلیل ویژگی‌ها، مزایا، کاربردها و نکات مهم مرتبط با پارتیشن‌های شیشه‌ای دوجداره می‌پردازیم و تأثیر آن‌ها بر تعاملات سازمانی و کیفیت محیط‌های کاری را بررسی می‌کنیم.


پارتیشن اداری شیشه‌ای چیست؟


پیش از اینکه به بررسی پارتیشن اداری شیشه‌ای دوجداره بپردازیم، لازم است تا به طور خلاصه، اطلاعاتی درباره پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای ارائه کنیم. هنگامی که درباره پارتیشن‌های شیشه‌ای صحبت می‌کنیم، لازم است که از اصول و مواد اصلی شیشه آگاه باشیم. شیشه ترکیبات مختلفی دارد که شامل کربنات، آهک و سیلیس می‌شود. اگر به این ترکیبات منیزیم و سدیم افزوده شود، ساختار شیشه مستحکم‌تر خواهد شد و نتیجتاً از شیشه‌های مستحکم و مقاوم می‌توان به عنوان یک انتخاب مناسب برای ساخت پارتیشن اداری شیشه‌ای یاد کرد.

پارتیشن اداری شیشه‌ای می‌تواند یک فریم یا قابی از جنس‌های مختلف مانند MDF یا آلیاژهای مختلف داشته باشد تا با دیگر پارتیشن‌ها در محیط اداری ترکیب شود و یا به نصب پارتیشن‌ها کمک کند. بسیاری از پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای شامل درهای آکاردئونی‌ نیز هستند.

همچنین، پارتیشن اداری شیشه ای بدون فریم یا لس‌ها نیز موجود است که از اجزاء اضافی محروم است. این نوع پارتیشن‌های اداری با زیبایی بدون نقص خود به دفتر اداری جلوه زیبایی می‌دهند. اگرچه پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای سابقه کمتری نسبت به دیگر پارتیشن‌ها دارند، اما با ویژگی‌هایی چون نصب آسان، قابلیت جابه‌جایی و وزن سبک جذابیت زیادی برای کاربران ایجاد می‌کنند. این گزینه توجه بسیاری را به خود جلب کرده و در طراحی محیط‌های کاری مدرن نقش مهمی ایفا می‌کند.

helen بازدید : 39 سه شنبه 28 آذر 1402 نظرات (0)

ورود به سامانه نورینو پادا

برای ورود به سامانه نورینو در پادا لازم است به نشانی my.medu.ir مراجعه کنید ، آدرس قبلی آن نیز  https://pada.medu.ir میباشد. و یا از طریق لینک ورود مستقیم به سامانه نورینو روی لینک زیر کلیک کنید. سامانه نورینو بخشی از سایت پادا است که دانش آموزان با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود در پادا، می توانند وارد سامانه نورینو شوند:

سایت نورینو مسابقات

سایت نورینو مسابقات به منظور پاسخگویی، به سوالات دینی و مذهبی دانش آموزان و برای تشکیل پرونده تربیتی به صورت الکترونیکی برای دانش آموزان و فرهنگیان در حال فعالیت است. مسابقات نیز از طریق این سامانه برگزار می شود. نحوه دسترسی به آن از طریق سایت پادا می باشد. همچنین از طریق این سامانه علاوه برنامه های آموزشی و پاسخگویی به سوالات، کاربران رتبه بندی می شوند و برترین های حوزه تربیتی و قرآنی معرفی می شوند.

سامانه نورینو ، توسط مدیر کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در گردهمایی معاونان پرورشی و هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان ها رونمایی شده است. هدف سایت نورینو ، ساماندهی به برنامه های قرآنی و پرورشی دانش آموزان در مدارس کل کشور است.

قرار بر این است که از این پس، کلیه اطلاع رسانی های پرورشی شامل جشنواره ها، بخشنامه های پرورشی و فرهنگی فعالیت های مدارس و تمامی موضوعات تربیتی و مسائل پرورشی و فرهنگی مدارس از طریق سامانه نورینو آموزش و پرورش انجام شود. از طریق این مقاله نحوه استفاده از سایت نورینو آموزش و پرورش را آموزش داده ایم. برنامه نورینو برای موبایل همان سایت نورینو پادا است. اگر می خواهید با نحوه ورود و دانلود برنامه آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم راهنمای تصویری سامانه پادا نورینورا در همین صفحه را مطالعه کنید.

منبع
helen بازدید : 50 یکشنبه 14 آبان 1402 نظرات (0)

برای خرید تلویزیون جدید، انتخاب‌های زیادی وجود دارد. تلویزیون‌های جدید ویژگی‌های متنوعی دارند که براساس نیازهای مختلف طراحی شده. این ویدیو یک راهنمای خرید تلویزیون کامل است که در آن تلاش شده تمام نیازهای احتمالی در نظر گرفته شود و گزینه‌های موجود به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شوند.

مشاهده انواع تلویزیون

اولین موردی که به آن می‌پردازیم ابعاد تلویزیون است. با توجه به فضایی که تلویزیون در آن قرار می‌گیرد، یک فرمول کلی وجود دارد؛ در تلویزیون‌های ۴K باید ارتفاع تلویزیون در ۱.۵ ضرب شود تا حداقل فاصله استاندارد چشم با تلویزیون مشخص شود و در تلویزیون‌های Full HD ارتفاع تلویزیون در ۳ ضرب می‌شود.

مورد بعدی رزولوشن یا وضوح تصویر است. تلویزیون‌های فعلی بازار با رزولوشن تصویر Full HD، ۴K و ۸K ارائه می‌شوند که پیشنهاد ما در صورت داشتن بودجه کافی، تلویزیون‌های ۴K هستند که تصاویری با جزئیات بسیار بالاتر و رنگ‌های بهتر دارند. مورد بعدی نمایشگر تلویزیون‌ها است که به ۲ دسته‌ی کلی با پنل OLED و پنل LED تقسیم می‌شوند و هر کدام مزایای خود را دارند که با جزئیات به آن می‌پردازیم. همچنین در این راهنمای خرید تلویزیون مقایسه‌ای داریم روی سیستم عامل‌های مورد استفاده در تلویزیون‌های هوشمند و عملکرد آن‌ها و تمام جزئیات دیگری که ممکن است شما برای خرید تلویزیون نیاز داشته باشید.

منبع

helen بازدید : 52 یکشنبه 23 مهر 1402 نظرات (0)

راهنمای سفر استانبول

به منظور سفر به شهر استانبول باید به سراغ تهیه تور گردشگری این شهر بروید. تورهای گردشگری به شما اجازه می‌دهند تا به صورت قانونی و با راحتی کامل از مناطق بی‌نظیر این شهر دیدن کنید. امروزه استفاده از تورهای گردشگری شهرهای مختلف کشور ترکیه به انتخابی عالی برای افرادی تبدیل شده است که قصد دارند با صرف یک هزینه مقرون به صرفه، این کشور فوق‌العاده را از نزدیک مشاهده کنند.  

قیمت تور استانبول

قیمت تور گردشگری استانبول برخلاف تصور بسیاری از کاربران چندان بالا نیست. همانند هر تور گردشگری دیگری، هزینه این تور به موارد متعددی همچون مدت زمان اقامت شما در شهر استانبول، نوع هتل و... وابسته است. در هر صورت لازم نیست که در مورد قیمت کلی این تور نگرانی خاصی داشته باشید.

تور استانبول ارزان

با یک مقایسه کوچک در مورد قیمت تور شهر استانبول در مقایسه با تورهای مشابه می‌توان دریافت که این تور هزینه چندانی ندارد و به همین دلیل حتی افرادی که دارای بودجه زیادی نیستند نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

ما تور شهر استانبول را با قیمت بسیار مناسبی در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم تا بتوانید به سادگی مسافرت به یکی از بهترین شهرهای کشور ترکیه را تجربه کنید. با انتخاب تور شهر استانبول امکان بازدید از مناطق گردشگری متعددی برایتان فراهم می‌شود که هر یک از آن‌ها به صورت جداگانه دارای اهمیت و ارزش بالایی هستند. تور استانبول ارزان را از ما بخواهید.

منبع : تور استانبول

helen بازدید : 50 یکشنبه 02 مهر 1402 نظرات (0)

 

 

رمز گشایی کد اٌتیسم: دانشمندان زیرگروه هایی را جهت اختلال طیف اٌتیسم کشف نمودند که میتواند به نتایج درمانی بهتری منجر شود.

 

تحقیقات جدید که بر اساس مطالعه ای توسط محققان مرکز پزشکی Weill Cornell انجام شده، انواع مختلفی از اختلال طیف اوتیسم (ASD) را بر اساس فعالیت مغز و رفتار کشف کرده است.

محققان با تجزیه و تحلیل داده های تصویربرداری سیستم عصبی و مغز، الگوهای ارتباطات مغزی مرتبط با ویژگی های رفتاری متفاوت را در افراد مبتلا به اختلال طیف اٌتیسم (ASD) شناسایی کردند. این یافتهها بینشجدیدی را در ارتباط با این طیف اختلال ارائه میکنند که میتواند به بهبود تشخیص و درمان اتیسم به صورت درمانهای ویژه ی فردی در هر فرد مبتلا، منجر گردد.

اختلال طیف اٌتیسم یک اختلال عصبی رشدی پیچیده ای است که با علایم اتیسم مانند مشکلات در تعاملات اجتماعی، ارتباطی و رفتارهای تکراری مشخص می شود.

این مطالعه با هدف تعیین زیرگروههای متفاوت اختلال طیف اٌتیسم (ASD) و مسیرهای ژنتیکی زیربنایی در آنها میباشد.

با بررسی دادههای منتج از تصویربرداری های سیستم عصبی، بیان ژنی و محصولات پروتئینی آنها، محققان چهار گروه بالینی متمایز از افراد مبتلا به اختلال طیف اٌتیسم (ASD) را شناسایی کردند که هر کدام الگوهای ارتباط مغزی و ویژگیهای رفتاری منحصر به فردی را نشان میدهند.

نظیر بسیاری از اختلالات عصبی و روانپزشکی، افراد مبتلا به اختلال طیف اٌتیسم نیز انواع مختلفی از مشکلات را در تعاملات اجتماعی، ارتباطی و رفتارهای تکراری تجربه میکنند.

این مطالعه در تارخ نهم مارس سال 2023 در مجله Nature Neuroscience منتشر شد که در آن با استفاده از تکنیک یادگیری ماشینی(Machine learning)  که عبارت است از زیرمجموعهای از هوش مصنوعی ،علوم کامپیوتری و حوزهای از علوم محاسباتی و آماری که بر تجزیه و تحلیل و تفسیر الگوها و ساختار دادهها تمرکز دارد. با تجزیه و تحلیل دادههای تصویربرداری سیستم عصبی از 299 فرد مبتلا به اٌتیسم و 907 فرد غیر مبتلا، با این تکنیک محققان توانستند الگوهایی از ارتباطات مغزی مرتبط با ویژگی های رفتاری افراد مبتلا به اٌتیسم، نظیر توانایی های کلامی، ارتباطات اجتماعی، و رفتارهای تکراری یا کلیشه ای را بیابند و نشان دادند که تفاوت در بیان ژن و تعاملات پروتئین-پروتئین در این زیرگروه ها، تفاوت های مغزی و رفتاری را توضیح می دهد.

دکتر Conor Liston دانشیار روانپزشکی و علوم اعصاب در موسسه تحقیقاتی و مرکز پزشکی مغز و اعصابWeill Cornell اظهار میدارد " دانشمندان معتقدند که احتمالاً انواع مختلفی از اختلال طیف اٌتیسم وجود دارد که ممکن است به درمانهای متفاوتی نیاز داشته باشد، اما هیچ اتفاق نظری در مورد چگونگی تعریف آنها وجود ندارد و وی می افزاید: "مطالعه حاضر، رویکرد جدیدی را برای کشف انواع زیرگروه های اٌتیسم مطرح می کند که ممکن است روزی به رویکردهای جدیدی برای تشخیص و درمان اتیسم منجر شود."

نویسنده اصلی این مطالعه، دکتر Amanda Buch ، اظهار میدارد که معیارهای تشخیصی اختلال طیف اٌتیسم گسترده میباشد که خود توسعه درمانهای هدفمند را چالش برانگیز مینماید و فردی سازی درمان جهت افراد مبتلا به اختلال طیف اٌتیسم نیازمند درک و پرداختن به تنوع بیولوژیکی موجود در این طیف اختلال است.

این مطالعه توانست چهار گروه بالینی متمایز از افراد مبتلا به اٌتیسم را شناسایی کند که این زیرگروه های اختلال طیف اٌتیسم با مسیرهای مولکولی متفاوت و مجزا در ارتباط هستند. زیرگروههای شناساییشده در این مطالعه تفاوت در توانایی های کلامی، ارتباطات اجتماعی و رفتارهای تکراری را نشان دادند. محققان تفاوتهایی را در ارتباطات مداری شبکه های مغزی میان این زیر گروهها مشاهده کردند که برخی از شبکههای مغزی اتصالات غیر معمول را در جهتهای مخالف نشان میدهند. این مطالعه همچنین ژن های خاص مرتبط با اٌتیسم را شناسایی کرد که این خود، ارتباطات غیر معمول منحصر به فرد مغزی مشاهده شده در هر زیر گروه را توضیح می دهد.

در چهار زیرگروه بالینی تشخیص داده شده در دو زیرگروه هوش کلامی بالاتر از حد متوسط بوده، یکی از زیرگروه ها، واجد اختلال شدید در ارتباطات اجتماعی بودند اما رفتارهای تکراری کمتری نشان میدادند در حالیکه زیرگروه دیگر رفتارهای تکراری بیشتری داشته اما اختلال ارتباطات اجتماعی کمتری نشان میدادند. ارتباطات بین بخشهایی از مغز که اطلاعات بصری را پردازش میکنند در زیرگروه با اختلال ارتباطات اجتماعی بیشتر، بیش فعال بوده در حالیکه این ارتباطات مغزی در گروه با رفتارهای تکراری شدید تردارای فعالیت ضعیف تری بود.

 

     

 

روش یادگیری ماشینی، واجد مکعب منشور سه بعدی است که در سه بعد، رفتار مغز را نشان میدهد که بر روی آن حک شده اند. نور سفید یا  همان داده ها، به منشور یا الگوریتم یادگیری ماشینی منتقل میشود و به چهار مسیر نوری رنگی تقسیم میگردد که طیف افراد مبتلا به اٌتیستم را در چهار زیرگروه نشان میدهد. پس زمینه واجد توالی، نشان دهنده ارتباط مولکولی زیرگروه ها میباشد.

 

این یافته ها، پیامدهای قابل توجهی جهت توسعه درمان های مؤثرتر برای اختلال طیف اٌتیسم (ASD) را در پی دارند. با شناسایی زیرگروههای (ASD)، ممکن است بتوان از درمان های فردی که به بهترین وجه با نیازهای خاص فرد سازگار است، استفاده کرد.

نتایج این مطالعه بر اهمیت در نظر گرفتن زیرگروهها در کارآزماییهای بالینی و دستیابی درمانهای مناسب برای پرداختن به مکانیسمهای بیولوژیکی متنوع زیربنایی اختلال طیف اٌتیسم تأکید میکند.

این تیم تحقیقاتی قصد دارد زیرگروه های یافت شده  و درمان های بالقوه هدفمند جهت این زیرگروه ها را در موش های آزمایشگاهی بررسی کند و همزمان نیز همکاری با سایر تیم های تحقیقاتی و اصلاح تکنیک های یادگیری ماشینی نیز در حال انجام است

یافتههای این مطالعه منجر به درک بهتر اختلال طیف اٌتیسم (ASD) و باعث امیدواری جهت توسعه مداخلات فردیسازی شده میباشد که قادر به برآورده نمودن نیازهای مختلف افراد مبتلا به اٌتیسم خواهد بود و هدف نهایی، ارتقاء درک اختلال طیف اٌتیسم (ASD) و بهبود زندگی افراد مبتلا به این اختلال میباشد.

 

 

مترجم: دکتر هایده حائری

Reference:

 

https://studyfinds.org/autism-subtypes-better-treatments/

 

Journal reference:

Buch, A. M., et al. (2023). Molecular and network-level mechanisms explaining individual differences in autism spectrum disorder. Nature Neuroscience. doi.org/10.1038/s41593-023-01259-x.

 

منبع: موسسه گنجینه

June 2023   (تیرماه 1402) 

 

  

helen بازدید : 56 شنبه 07 آبان 1401 نظرات (0)

بیش از نیم میلیون گردشگر از 182 کشور در سال 2022، تور اروپا را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کردند و از بین بیش از 400 مقصد گردشگری مهم در اروپا، در این مقاله به معرفی 5 جاذبه­ ی گردشگری محبوب در بین گردشگران در تور اروپا خواهیم پرداخت.

اگر میخواهید در کوچه و خیابانهای شگفت­انگیز اروپایی قدم بزنید و یا یک تعطیلات فراموش نشدنی در شهری خوش آب­وهوا را تجربه کنید و یا به دنبال خرید یا غرق شدن در طبیعت هستید، تور اروپا بهترین انتخاب برای تعطیلات پیش روی شماست.

تور ایتالیا – ساحل آمالفی

تور ایتالیا در بین تمامی تورهای محبوب اروپا، همیشه جذابیت منحصربفردی داشته و دارد. سواحل در تور ایتالیا یک یاقوت درخشان در قلب این کشور است که مقصدی فوق­العاده برای ماه عسل و گشت و گذار در طبیعت محسوب می­شود. ساحل آمالفی محلی برای ماهیگیران ایتالیایی است و زندگی روزمره در این ساحل دوست داشتنی رنگارنگ و پر از حس خوب زندگی است.

04

در فصل بهار بوی عطرآگین درختهای لیمو در تمام ساحل به مشام می­رسد و آفتاب گرفتن در ساحل آمالفی را به لذتی دوچندان و فراموش نشدنی تبدیل میکند. لقب این ساحل (جواهر ایتالیا) به درستی انتخاب شده و مقصدی بی­نظیر برای گردشگرانی است که تور ایتالیا را برای سفر به اروپا انتخاب میکنند.

تور هیجان انگیز ترکیه – استانبول

سال هاست که استانبول مقصدی محبوب در بین گردشگران ایرانی به شمار میرود. ترکیه کشور همسایه ایران است و با این وجود ویژگی­های دوست داشتنی یک تور اروپایی را نیز در خود جای داده است.

استانبول شهری است از دل تاریخ که مملو از مکانهای استثنایی است. برج دوشیزه، کاخ توپکانی و مساجد مجلل که استانبول را محبوب دل گردشگران عاشق فرهنگ و تاریخ سایر کشورها کرده­اند.

03

در استانبول مکان­های متعددی وجود دارد که گردشگران با همه نوع سلیقه می­توانند از آنها لذت ببرند. یک سفر کوتاه با یکی از کشتی­های معمولی در شهر بسفر، شما را به اسکدار می­رساند: شهری با نمونه­های بی­نظیر معماری عثمانی و پاساژها و مال­های بزرگ برای خرید از معتبرترین برندهای روز جهان.

اگر به دنبال تجربه­های عمیق­تر هستید میتوانید سری به روستاهای بسفر بزنید و چشم­اندازهای فراموش­نشدنی قلعه روملی حصاری را در کنار غذاهای دریایی تازه مشاهده کنید.

منبع

helen بازدید : 61 سه شنبه 28 تیر 1401 نظرات (0)

پنجره دوجداره و درب دوجداره ویستا بست Vista Best

یکی از بهترین پنجره‌های یو پی وی سی که در بازار ایران ارائه می‌شود پنجره ویستابست است. پنجره دوجداره ویستابست به دلیل تنوع بسیار بالا و کیفیت مناسب بسیار مورد توجه خریداران این صنعت قرار گرفته‌ است. این شرکت در سال 1383 شروع به کار کرده و به سرعت پیشرفت قابل توجهی داشته است. پس از گذشت مدت زمان کمی در سال 1386 اقدام به تولید پروفیل در و پنجره دوجداره یو پی وی سی به صورت به گسترده کرده است. شرکت ویستابست به عنوان یک تولید کنندۀ خارجی با گواهی شرکت رال آلمان موفق به تولید پروفیل‌های در و پنجره دوجداره به صورت انبوه دارد.

 از تولیدات این شرکت می‌توان به پروفیل‌های پنجره دوجداره پنج و شش محفظه‌ای در هفت رنگ متنوع اشاره کرد. محصولات این شرکت به تأمین نیازهای داخل کشور میپردازد. از جمله محصولات پرطرفدار و رایج بازار ایران پروفیل هافمن و ویستابست است. در ادامۀ این مطلب از مجموعه در و پنجره دوجداره روماپن با ما همراه باشید تا ‌ویژگی‌های این پنجره‌ها را بررسی کنیم.

ویژگی های در و پنجره دوجداره با پروفیل ویستابست

پروفیل در و پنجره دوجداره ویستابست دارای انواع مختلفی است که شامل پروفیل پنجرۀ سه محفظه‌ای، پنج محفظه‌ای و پروفیل کشویی می‌باشد. پروفیل سه محفظه‌ای ویستابست ضخامت بدنه‌ای به ابعاد سه میلی‌متر دارد و عرض آن شصت میلی‌متر است. همچنین این شرکت تا کنون توانسته است بیست و پنج نوع قالب پروفیل سه محفظه‌ای ارائه کند و در تولید آن به اصول و ظرافت معماری ایران توجه شده است.

در سری پروفیل‌های پنج محفظه‌ای این شرکت با تولید چهارده پروفیل با عرض هفتاد میلی‌متر و به ضخامت حدود سه میلی‌متر امکان استفاده از آن در انواع در و پنجره را دارد.

helen بازدید : 53 شنبه 07 خرداد 1401 نظرات (0)

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، طراحی و ساخت طلا از هنرهای منحصر به فردی است که همیشه علاقه مندان زیادی را از بین بانوان به خود جذب می‌کند. این هنر اصیل از تکنولوژی و تغییرات صنعتی باز نمانده و در حال توسعه و رسیدن به کیفیت‌های برتر است. همین تکنولوژی این امکان را فراهم کرده تا طراحان طلا بتوانند ایده‌ها و تصورات خود را به خلاقیت تبدیل کنند.

اما برای رسیدن به محصول نهایی، فراگیری مراحل و تکنیک‌های ساخت طلا کاملاً ضروری هستند. زیرا اشراف بر تکنیک‌های ساخت جواهرات و زیورآلاتی چون طلا موجب می‌شود با سازندگان ارتباط بهتری برقرار کنید و در نهایت طراحی شما به ساختی با دوام و مرغوب بینجامد.

از همه مهم‌تر شما در جریان هزینه‌های کل پروژه ساخت طلا قرار خواهید گرفت. مقاله پیش رو توسط سایت فروشگاهی گالری جواهرات گنجه تهیه شده است تا با روند ساخت طلا و جواهرات آشنا شوید.

ایده پردازی ساخت طلا و جواهرات

ایده پردازی اولین مرحله از شروع طراحی و ساخت طلا است که طراح باید به سلیقه مخاطبان دقت زیادی داشته باشد. یعنی اینکه او چه می‌خواهد، چه نوع طراحی و چه رنگی از طلا برای او مورد پسند است، آیا نیاز است که از سنگ‌های قیمتی استفاده شود یا نه.

در مناطق جنوبی کشور اکثر افراد طلای سنگین با رنگ زرد را می‌پسندند، در حالی که در نقاط دیگری مثل تهران بیشتر به طلای سفید و سبک تمایل دارند. برای همین است که در ابتدای ایده پردازی باید به سلیقه مخاطب دقت زیادی داشته باشید تا از هزینه‌های اضافی پیشگیری شود.

طراحی زیورآلات

بعد از مرحله ایده پردازی باید به سراغ طراحی ایده برویم. طراحی طلا شامل دو مرحله است:

طراحی دستی

طراحی نرم افزاری

طراحی دستی زیورآلات

بعد از اینکه ایده مورد نظر تثبیت شد، وقت طراحی آن می‌رسد. برای طراحی دستی ذوق و قریحه بالایی مورد نیاز است و معمولاً در این مرحله طراح از آبرنگ استفاده می‌کند و طرح مورد نظر را بر روی کاغذ A4 ترسیم می‌کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، یکی از مراحل مهم در زمان سفارش ساخت انگشتر طلا و نقره همین مرحله است.

منبع

helen بازدید : 53 پنجشنبه 14 بهمن 1400 نظرات (1)

آموزش میکروبلیدینگ ابرو در آکادمی مهری ماه

قطعا علاقه مندان زیادی وجود دارند که به گذراندن دوره آموزش میکروبلیدینگ علاقه مند هستند تا در نهایت وارد بازار کار شده و به اشتغال در این حوزه بپردازند. اما نکات مهمی در تدریس و آموزش میکروبلیدینگ وجود دارد: از جمله اینکه چه تکنیک هایی باید آموزش داده شود و از طرف دیگر شیوه آموزش به صورت کاملا عملی از نکات مهم آموزش میکروبلیدینگ با متد فیبرز می باشد.

ورک شاپ های خانم مهریماه نجفی دارای ویژگی های خاصی بوده که آن را با سایر آموزش های میکروبلیدینگ متفاوت می سازد. به همین دلیل است تاکنون ورکشاپ های متعدد آموزش میکروبلیدینگ موفقی توسط ایشان برگزار شده و خروجی آن نیز هنرجویانی بودند که بیش از ۹۰ درصد آن ها وارد بازار کار شده اند.

اگر دوس دارین با بهترین سایت برای آموزش های میکروبلیدینگ آشنا شوید به سایت مهریماه بیوتی مراجعه کنید.

helen بازدید : 51 سه شنبه 21 دی 1400 نظرات (0)

فاکتورهای اصلی در طراحی یک ویلا

در بخش قبلی توضیح دادیم که اولین قدم در طراحی یک ویلا، تهیه نقشه ویلا است. البته دانستید که در هنگام تهیه نقشه، نکات بسیار مهمی مطرح است و بر اساس این نکات، طراحی داخلی و خارجی ویلا انجام می‌شود؛ اما اکنون قصد داریم کمی بیش‌تر در رابطه با این مسئله صحبت کنیم. باید بدانید که به‌طور کلی برای ساخت یک ویلا، لازم است چند مورد مهم را در نظر گرفت و بر اساس آن‌ها، طراحی و ساخت ویلا را شروع کرد.

  • اولین مورد موقعیت مکانی است که قصد دارید ویلای خود را در آنجا بسازید. می‌توان گفت که مهم‌ترین عامل در هر طراحی، موقعیت مکانی است.
  • دومین مورد اندازه یا همان فضایی است که برای ساخت ویلا در نظر دارید. فضایی که قصد ساخت ویلای خود را در آن دارید، می‌تواند تأثیر بسزایی بر روی هزینه‌ی طراحی و ساخت داشته باشد. مسلماً هر چه اندازه‌ ویلا بزرگ‌تر باشد، هزینه‌ پرداختی بیش‌تر خواهد بود.
  • یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی، سبک انتخابی است. هر فرد می‌تواند بسته به سلیقه و کارایی مدنظرش، سبک طراحی را انتخاب کند. در ادامه در رابطه با پرطرفدارترین سبک‌های طراحی صحبت خواهیم کرد.

به سبب وجود تراکم بالای شهرها، طراحی ویلا در نواحی غیر شهری تبدیل به گرایش محبوب و رایجی در حوزه ساخت و ساز فضاهای مسکونی شده است.

ویلا به عنوان زیر مجموعه ای از منازل مسکونی، فضای سکونتی است که علاوه بر ویژگی های عمومی سکونت پذیری، دارای ظرفیت ها و ویژگی هایی است که مختص یک زندگی آرام وگذران اوقات مفرح است.

ویلا یک منزل مسکونی برای تعطیلات و تفنن می باشد گرچه می تواند بنابر شرایطی برای اقامت دائم نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

به دلیل وجود فضای باز در اطراف بنای ویلا طرح و عملکرد ویلا پیوسته و در ارتباطی تنگاتنگ با فضاهای بیرونی و طبیعی شکل می گیرد.وجود این فضا، آزادی نسبی برای ایجاد طرح های متنوع در فضاهای داخلی و خارجی ویلا فراهم می آورد و به لطف تکنولوژی در حال پیشرفت خلق فرم های خلاقانه و متنوع امکان پذیر است.ارتباط با محیط پیرامونی از طریق بازشوها و فضاهایی مانند ایوان ها، بالکن ها و تراس ها بدون محدویت دید، مهمترین عامل جذابیت ویلاها می باشد ولی این ارتباط به گونه ای است که مخل حریم خصوصی نمی شود.

helen بازدید : 51 چهارشنبه 15 دی 1400 نظرات (0)

طراحی ویلا، ساخت خانه راحت، مستقل، زیبا و دلخواه شما را در منطقه خوش آب و هوا محقق می سازد. جنگل، ساحل دریا، کوهستان های پر از برف و حتی مناطق کویری زیبا می توانند سایت ساخت ویلای شما باشند. این نواحی که معمولا در خارج از شهرها و آلودگی آنها هستند، پتانسیل طراحی ویلا با سبک ها و رویکردهای مختلف را دارند.

طراحی ویلا

امروزه در ایران ساخت ویلا در شمال نسبت به مناطق دیگر رشد بی سابقه ای داشته است. طبیعت سرسبز و زیبا و آب و هوای دلچسب، دلیل جذابیت آن است. علاوه بر آن در شهرستان های کوچک همجوار با شهرهای بزرگ نیز فضای باز و زمین نسبتا ارزان در مناطق ییلاقی، افراد زیادی را تشویق به ساخت خانه ویلایی می کند.

طراحی ویلا ساحلی در کرانه دریا با تراس های بزرگ، سکوها و سایه بان های عریض و غالبا فرمهای باز و کشیده و رنگ های روشن صورت می گیرد.

پنجره های سرتاسری رو به نسیم های روح بخش دریا، تهویه طبیعی و خنکی دلچسبی را برای فضاهای داخل ویلا به ارمغان آورده، همچنین مناظر زیبای ساحلی، طلوع و غروب خورشید را قاب بندی و به زیبایی به تصویر می کشند.

طراحی ویلا مدرن در ساحل دریا بیشترین هماهنگی را با ویژگی های ذکر شده دارد. بنابراین اگر زمین شما در ساحل دریا واقع شده، بهتر است این سبک را انتخاب کنید. با اقامت در یک ویلاساحلی خوب طراحی شده تجربه لذت بخش شنا، آفتاب گرفتن، بازی و ورزش در ساحل به ویژه در فصول بهار و تابستان کامل می شود.

منبع : https://www.otag.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

helen بازدید : 38 سه شنبه 30 آذر 1400 نظرات (0)

پیراهن چهارخانه مردانه و روش های ست کردن آن

 

پیراهن مردانه یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده پوشاک آقایان است.در میان پیراهن های مردانه پیراهن چهارخانه محبوبیت زیادی بین آقایان دارد به طور کلی، پیراهن چهارخانه مردانه دارای استانداردهای بسیاری بوده و افراد زیادی هستند که طراحی گسترده ای برای این محصول انجام داده اند. انتخاب این نوع از لباس، اهمیت فراوانی دارد؛ زیرا از یکسو اغلب مردانی که استایل شیک و بی نظیر دارند از آن استفاده می کنند و از سوی دیگر، تقاضای افراد جامعه برای خرید این گونه، بیش تر از سایر نمونه های لباس است.

 

به همین منظور، ما سعی کرده ایم به بیان ویژگی های مختلفی در رابطه با انواع پیراهن مردانه شیک برای شما عزیزان بپردازیم و شما را در انجام انتخابی حرفه ای و به صرفه یاری کنیم. پس اگر می خواهید از کیفیت تولیدات بهره مند شوید و اجناس مرغوب را خریداری کنید، تا پایان این مقاله ما را همراهی کرده و جایی نروید. البته لازم به ذکر است که تمامی این موارد برای همه محصولات صادق نیست و برخی از نمونه های تولید شده دارای استانداردهای تولیدی متفاوتی هستند.

 

یکی از نکاتی که در رابطه با پیراهن چهارخانه باید بدانید، این است که شما باید هنگام ست کردن این محصول، به رنگ لباس و شلوار خود دقت فراوانی کنید. رنگ شلوار شما، تعیین کننده زیبایی نهایی تیپ و ظاهر شما خواهد بود. به میزانی که همبستگی رنگ شلوار و پیراهن شما بیش تر شود، زیبایی ظاهرتان نیز بیش تر شده و شما می توانید با اعتماد  به نفس بیش تری، این لباس ها را بپوشید.

 

ست کردن لباس، به فصول مختلف سال نیز بستگی دارد، برای مثال اگر در فصل گرم سال هستید، بهتر است پیراهن چهارخانه ای با رنگ تیره و گرم انتخاب کنید. لباس هایی با رنگ نارنجی، زرد و قهوه ای، گزینه ای مناسب برای این فصول می باشند.

 

 

 

 

                             

 

                                                                         پیراهن چهارخانه

 

 

 

 

توجه به رنگ بندی لباس، اهمیت بی بدیلی در نحوه ست کردن آن ایجاد می کند؛ برای همین است که برخی از لباس ها، در استایل شما جلوه بیش تری دارند و خود را بهتر نمایان می کنند. اگر همه خریداران حین انتخاب لباس به رنگ بندی و طیف همخوانی رنگ آن با پوست صورت خود دقت نمایند، مناسب ترین لباس را می توانند برای خود تهیه نمایند.

نحوه پوشیدن لباس و پیراهن چهارخانه در محیط کار

 

کیست که به نحوه لباس پوشیدن در محیط کار و بیرون از خانه بی اهمیت باشد؟ این راهنما با چند اصل ساده و ایده‌هایی برای داشتن ظاهری شیک، اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در محیط کار، بهتر لباس بپوشید، بدون اینکه شبیه به همکارانتان باشید. البته این مقاله تنها به نحوه ست کردن پیراهن چهارخانه می پردازد و از صفرتاصد انتخاب لباس براساس سلیقه شما صورت می گیرد:

 

سعی کنید از پیراهن چهارخانه استفاده کنید: لباس های چهارخانه، نه ظاهری بیش از حد رسمی، و نه ظاهری بیش از حد خودمانی دارند؛ به همین جهت نیز برای استفاده در محیط کار بسیار مناسب هستند. این لباس ها می توانند شما را به فردی شیک پوش و خوش ظاهر تبدیل کنند و در عین حال، سادگی ظاهر شما را نیز تضمین می کنند.

بهتر است برای خرید پیراهن و پوشیدن آن در محیط کار، تحقیقات گسترده ای انجام دهید. این امر موجب می شود شما با در اختیار داشتن اطلاعات فراوان، محصول باکیفیت تری را خریداری کنید.

پیراهن مردانه، باید طبق اصول و براساس رنگ بندی مناسبی انتخاب شود. در غیر اینصورت، ظاهر شما را بدفرم کرده و الگوی نامناسبی را به شما ارائه می دهد.

برای کسانی که نیاز گسترده ای به استفاده از انواع پیراهن چهارخانه دارند، بهتر است خرید خود را به صورت عمده انجام دهند تا قیمت تمام شده محصول برای آن ها به طور ویژه ای کاهش پیدا کند. البته افراد براساس نیاز خود می توانند بازه قیمت را تغییر دهند و خرید را به هر طریقی که مایل هستند، انجام دهند.

 

                      

 

                                                                         پیراهن چهارخانه

 

برای به دست آوردن مقبولیت و محبوبیت نزد همکاران خود، لازم است استایل مناسب خود را داشته باشید. این باعث می شود تا شما اعتماد به نفس کافی را برای انجام فعالیت های شغلی در محیط کار خود را به دست بیاورید. برخی از شرکت های کاری، نحوه ست کردن لباس کارکنان خود را در اولویت قرار داده و سعی دارند با انتخاب لباس های برازنده، اصالت مراکز خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. برخی از شرکت های مدرن نیز شرط استخدام کارمند را در داشتن تیپ و ظاهری آراسته بنا می کنند و به استایل ظاهری کارکنان خود بیش از برخی دیگر از عوامل توجه دارند.

البته باید در انتخاب پیراهنی که با رنگ پوست شما هماهنگی دارد بکوشید. انجام این کار دشوار نیست، فقط کافی است که طیف رنگی سرد و گرم را به خوبی بشناسید، برای مثال اگر پوستی تیره، سبزه و چشمانی با رنگ مشکی دارید، لباس هایی با ترکیب رنگی تیره مانند قهوه ای و مشکی انتخاب مناسبی هستند اما اگر پوستی با رنگ روشن و چشمانی سبز و یا قهوه ای دارید، ترکیب رنگی سرد و روشن مانند رنگ آبی و صورتی می تواند بیش ترین جلوه را داشته باشد.

 

اکنون زمان آن رسیده است که با توجه به ویژگی های گفته شده، خریدی هرچه بهتر و درست تر را برای خود رقم بزنید. بهتر است با دقت فراوان محصول مورد نیاز خود را خریداری کرده و از مزیت فروش ویژه محصول به طور گسترده ای بهره مند شوید.

 

فروشگاه اینترنتی پیراهن چهارخانه مردانه

 

برای بسیاری از افرادی که نیاز به خرید و استفاده از گونه های مختلف پیراهن چهارخانه دارند، مراجعه به فروشگاه های تخصصی گزینه مناسبی است. شناخت اینکه کدام یک از مراکز فروش دارای استانداردهای تولیدی مورد نیاز هستند، کار بسیار دشواری است که خریداران باید به آن توجه ویژه نشان دهند. ما در این مقاله سعی کرده ایم به بیان مشخصات و ویژگی های بهترین فروشگاه بپردازیم و برترین توزیع کنندگان کالا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

پیراهن چهارخانه، توسط تولیدکنندگان مجموعه ما به روش های بسیار تخصصی و حرفه ای تولید می شود و خریداران می توانند با مراجعه حضوری و نیمه حضوری به این مراکز، نسبت به خرید بهترین و باکیفیت ترین محصول اقدامات لازم را به عمل بیاورند. به علاوه، شما می توانید از خدمات مشاوره ای این تولیدکنندگان، برای انتخاب محصول مناسب خود استفاده کنید.

 

پس اگر می خواهید در جمع دوستان و آشنایان خود بدرخشید و بهترین نمونه های پیراهن چهارخانه را در کمد لباس خود داشته باشید به وب سایت تخصصی https://www.zagrospoosh.com مراجعه کنید و در کوتاه ترین زمان خرید خود را به روش های اینترنتی انجام دهید.
منبع : https://www.zagrospoosh.com/fa/product/cat/%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87

 

https://www.tesmino.com/panel/camping/reportage/35496941

helen بازدید : 41 یکشنبه 21 آذر 1400 نظرات (0)

معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021

دستگاه لیزر پلاتینیوم ۲۰۲۱ راه حل نهایی برای حل مشکل موهای زائد شماست. با استفاده از این ابزار کاربرپسند می‌توانید در هر زمانی از سال و با هر رنگ پوستی یک بار برای همیشه موهای ناخواسته خود را از بین ببرید. فرقی نمی‌کند که چه مدل پوست یا مویی داشته باشید؛ این دستگاه در از بین بردن موهای زائد برای تمامی انواع پوست و همچنین موهای ظریف یا زبر کارآمد بوده و حتی در زمانی که به تازگی آفتاب گرفته‌اید نیز می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

سرعت بالای جلسات درمانی موجب می‌شود که بتوانید از لیزر پلاتینیوم برای نواحی وسیع در بدن مانند ساق پا یا کمر استفاده نموده و بدون اتلاف وقت خود به نتایج مطلوب دست یابید.

جالب آنکه برخلاف بسیاری از روش‌های سنتی موبری، درمان لیزر نیازی به گذراندن دوران نقاهت نداشته و می‌توانید بلافاصله بعد از بازگشت از کلینیک زیبایی فعالیت‌های نرمال خود را از سر بگیرید. ورزش یا هرگونه فعالیت دیگری بعد از لیزر ممنوعیت ندارد. به علاوه از لیزر پلاتینیوم می‌توانید در از بین بردن موهایی که معمولاً دسترسی به آن‌ها دشوارتر است، مانند موهای داخل گوش، بینی و خط بیکینی نیز بهره ببرید.

به این ترتیب لیزر پلاتینیوم به شما راه حلی قطعی و دائمی را برای از بین بردن موهای زائد ارائه می‌دهد. تلفیق سه طول موج، آن هم مؤثرترین طول موج‌های لیزر موهای زائد در یک دستگاه و یک اپلیکاتور موجب شده است که اثربخشی آن چندبرابر بیشتر از سایر دستگاه‌های موجود در بازار گردد. همین موضوع ایمنی این دستگاه برای اعمال بر روی انواع پوست را نیز ارتقا بخشیده است. دستگاه لیزر پلاتینیوم پوستی نرم و درخشان و عاری از مو را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بررسی دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021-2022 : https://sopranotitanium.ir/%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85-platinum-3/

helen بازدید : 40 یکشنبه 07 آذر 1400 نظرات (0)

سیر سیاه دکتر بیز؛ خوراکی سحر انگیز با خواص درمانی فوق العاده

 

 

سیر سفید یا همان سیر متداولی که در غذاها از آن استفاده می‌کنیم برای همه ما آشناست و نیاز به معرفی چندانی ندارد اما احتمالا بسیاری از ما درباره سیر سیاه و طعم خاص و خواص سحر‌انگیز آن کمتر می‌دانیم.ابتدا باید به این نکته اذعان کنیم که سیر به عنوان یک خوراکی پرمصرف و پرخاصیت ، طعمی منحصر به‌فرد دارد و سیر حتی در میان افرادی که با طعم و بوی تند این گیاه مشکل دارند، به دلیل ویژگی‌های سلامت‌بخش آن، خوشنام و مقبول است.در واقع شاید کمتر کسی را سراغ داشته باشیم که سیر را حتی شده برای مقطعی کوتاه به دلیل خواص فوق‌العاده آن مصرف نکرده باشد. یکی از بهترین برند های عرضه تولید سیر سیاه شرکت دکتر بیز می باشد که محصولی با نام سیر سیاه دکتر بیز روانه بازار کرده است.

این روزها که شیوع کرونا توجه مردم به سیستم ایمنی بدن را افزایش داده، آشنایی با سیر به عنوان گیاه خوراکی تقویت کننده سیستم ایمنی و محافظت کننده قوی در برابر ویروس‌ها و باکتری‌ها، اهمیتی دو‌چندان یافته است. ما نیز می‌خواهیم در این فرصت سیر سیاه را به افرادی که می خواهند طعمی متفاوت از سیر را در کنار خواص فوق‌العاده این گیاه تجربه کنند، بیشتر معرفی کنیم.

تاریخچه سیر سیاه در ایران و جهان

در مورد تاریخچه سیر سیاه در ایران باید گفت بر اساس بررسی‌های انجام شده، محصولی شبیه به این به عنوان محصول جانبی سیر سفید در برخی نواحی محلی و روستاهای گیلان عمل آوری شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چه بسا در مناطق دیگری از ایران همچون همدان که خواستگاه کشت سیر است نیز این خوراکی جزو فرهنگ غذایی نواحی محلی باشد اما احتمالا به دلیل محدودیت مناطقی که با این نوع خوراکی آشنایی دارند، در منابع رسمی و کتب منتشر شده درباره خوراکی‌های مورد استفاده در ایران، اشاره‌ای به این محصول نشده است.

در برخی منابع خارجی این نوع از سیر را یک خوراکی نه چندان قدیمی معرفی کرده‌اند که مشخص نیست نخستین بار در کدام کشور فرآوری شده است اما به نظر می‌رسد منابع و سایت‌های خارجی دیگری که این سیر جادوگر را یک خوراکی کُهن و برآمده از فرهنگ غذایی شرق آسیا خصوصا تایلند، ژاپن و کره جنوبی معرفی کرده‌اند، فرضیه صحیح‌تری در مورد این نوع سیر داشته باشند.

به هر شکل تردیدی نیست که سیر سیاه شهرت امروز خود را در جهان مدیون رواج روز‌افزون فرهنگ غذایی متنوع شرق آسیا در سراسر دنیا و خصوصا پرطرفدار شدن طعم دهنده‌ها و خوراکی‌های آسیایی در آمریکا و اروپا است. در ایران نیز تولید و مصرف این نوع سیر به سرعت در حال گسترش است و با روند فعلی، این سیر جادویی در مدتی کوتاه جایگاه مناسبی در سفره و سبد غذایی ایرانیان خواهد داشت.

سیر سیاه چگونه به عمل می‌آید؟

پیش از این گفتیم که سیر سیاه محصولی جانبی از سیر سفید است که بسیاری از ما بارها طعم و بوی آن را در غذاهای مختلف سنتی و امروزی چشیده ایم یا برای بهره‌مندی از خواص آن، به صورت خام و تازه‌خوری آن را مصرف کرده‌ایم. اما پرسش این است که چگونه از سیر سفید، محصول دیگری به نام سیر سیاه به عمل می‌آید؟

 

پاسخ این است که سیر سفید بعد از فرآوری تبدیل به سیر سیاه می‌شود واین فرآوری کار ساده‌ای نیست.این تخمیر باید در دمای حدود ۶۰ تا ۷۷ درجه سانتیگراد با رطوبت مشخص و در یک دوره زمانی حدودا ۴۰ تا ۹۰ روزه انجام شود. لازم به ذکر است که در روش تولید صنعتی، ضمن کنترل دما و رطوبت در فرآیند تخمیر، زمان انجام این فرآیند را با استفاده از دستگاه‌های مدرن کوتاه‌تر می‌کنند.

سیر سیاه چه تفاوتی با سیر سفید دارد؟

غیر از تفاوت بسیار مشخص رنگ، سیر سیاه در طعم و بو و خواص هم تفاوت‌های معناداری با همزاد سفید خود دارد. اولین تفاوت مهم بین سیر سیاه و سیر سفید در بوی آنها است؛ به این معنی که سیر فراوری شده بوی تند سیر سفید را که حاصل ترکیبات آلیسین و سولفور و به عبارت دقیق‌تر Cysteine Sulfoxide موجود در سیر سفید است، ندارد. این بدان معنی نیست که سیر سیاه کاملا بی بو است بلکه این سیر فرآوری شده فاقد بوی شدید و – برای اغلب اشخاص – آزاردهنده است.

 

تفاوت دیگر بین این دو نوع سیر، در نرمی سیر سیاه است. علت نرمی این است که طی فرآیند تخمیر، سیر سفید بافت متراکم و تُرد خود را از دست می‌دهد و محصولی که در پایان این فرآیند به دست می‌آید نرم و دارای بافت اسفنجی و حتی در برخی اوقات ژله‌ای است.

تفاوت مهم دیگر سیر سیاه و سیر سفید، طعم ملایم و شیرین آن است که این نوع سیر را نسبت به همتای سفید تند و تیز خود، خوش خوراک‌تر و چشیدن طعم آن را آسان‌تر و دلپذیرتر می‌کند.

برخی افراد طعم سیر سیاه را با طعم انجیر کوهی مقایسه کرده‌اند و برخی دیگر طعم آن را نزدیک به برخی شیرینی‌های کاراملی و حتی برخی از انواع خرما دانسته‌اند. ممکن است شما با چشیدن این خوراکی خاص، هیچ یک از طعم های مذکور را حس نکنید و یا طعم این گیاه شفابخش را با طعم‌های دیگری مشابه بدانید. این موضوع هیجان تست کردن این نوع سیر را برای شما افزایش می‌دهد اما به هر حال، آنچه نهایتا بعد از چشیدن این سیر شگفت انگیززیر زبان شما می‌ماند همان طعم بی‌همتای سیر است.

نکته بسیار مهمی که در مورد تفاوت سیر سیاه و سیر سفید باید به آن اشاره کرد این است که برخلاف آنچه در فرآیند تخمیر اغلب میوه‌ها و خوراکی‌های با منشاء گیاهی اتفاق می‌افتد، فرآیند تخمیر، مواد مغذی پرخاصیت موجود در سیر سفید را کاهش نمی‌دهد.  در واقع مطالعات علمی حکایت از آن دارد که بعد از فرآیند تخمیر سیر سفید، میزان ترکیبات آلیسین – که علت طعم تند و بوی سولفوری در سیر است – در محصول به دست آمده یعنی سیر سیاه به حداقل رسیده است. در مقابل ترکیبات مفید شامل؛ آنتی اکسیدان‌ها ، آنتی باکتریال‌ها، فلاونوئیدها ، پلیفنل‌ها، تتراهیدروکاربولین‌ها و …  در سیر تخمیر شده افزایش قابل توجهی یافته است.  

برخی از مهم‌ترین خواص درمانی سیر سیاه

 

۱. هضم کننده قدرتمند غذا ، اشتها آور و تقویت کننده سیستم ایمنی

 

افرادی که معده ضعیفی دارند یا در دوران نقاهت بیماری به سر می‌برند معمولا از هضم نشدن غذا و کم اشتهایی شکایت می کنند. سیر سیاه با ترکیبات آنتی اکسیدان، سولفور و آمینو اسیدی خود یک هضم کننده قوی است، ضمن آن که طعم دلپذیر این نوع سیر اشتها را به صورت ملایم و نه شدید و ناسالم، تحریک می‌کند.

از خواص مهم دیگر سیر سیاه باید به آنتی اکسیدان‌ها و آنتی باکتریال هایی اشاره کرد در این خوراکی جادویی به وفور موجود است و مخاط گلو و حلق را ضدعفونی و از رشد و تکثیر ویروس ها در این مناطق حساس جلوگیری می‌کند.

 

2. رقیق‌کننده خون و دوست قلب

 

می دانیم که غلظت خون یکی از مهم ترین عوامل ایجاد لخته های خون در رگ‌ها و سکته‌های قلبی، ریوی و مغزی است. سیر سیاه برای افرادی که از غلظت خون رنج می برند یا قصد پیشگیری از غلظت خون خود را دارند، مفید است.

بر اساس مطالعات علمی وجود عوامل رقیق کننده خون که آنها را به عنوان Blood thinning می‌شناسیم در سیر سفید به اثبات رسیده و همانطور که پیشتر ذکر شد در فرآیند تخمیر و تبدیل سیر سفید به سیاه نه تنها از میزان این عوامل کاسته نمی‌شود بلکه چگالی این مواد در سیر سیاه بسیار بیشتر از سیر سفید است.

۳. لاغر کننده طبیعی و دوست کبد

 

مصرف سیر سیاه همان اثر سیر سفید بر کاهش وزن از طریق افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش چربی های مضر در خون – بدون مزه و بوی تند سیر سفید – را به همراه دارد.

علاوه بر این، تحقیقات علمی منتشر شده در منابع معتبر پزشکی جهان از تاثیر مواد و ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در سیر سفید بر کاهش قند، کلسترول و تری گلیسیرید خون خبر می‌دهند وهمتای سیاه نیز این آنتی اکسیدان‌ها را با غنای فراوان در خود دارد، از این رو سیر سیاه را می توان با وجود مزه شیرین آن، کاهنده قند خون و از بین برنده چربی‌های زیان آور کبد و سم‌زدایی کننده این عضو مهم بدن دانست. ضمنا سیر تخمیری غنی از ویتامینC  و B6 است که این دو ویتامین در پیشگیری ازالتهابات کبدی نقش موثری دارند.

 

4.درمان کننده سردی جنسی و زود انزالی

 

در طب سنتی سیر سفید به گرم بودن طبع مشهور است و سیر سیاه نیز همین خصوصیت را با شدت بیشتر در خود دارد. مصرف مداوم این سیر دارویی برای افرادی که با سردی و بی‌میلی جنسی دست به گریبان هستند اثر درمانی دارد و با افزایش گردش خون در نواحی تناسلی شور و هیجان و حرارت را به برای آنها به ارمغان می‌آورد. .

سیر سیاه همچنین به دلیل دارا بودن ترکیبات لینولنیک در بهبود مشکل زود انزالی، انزال پیش‌رس و همچنین مشکلاتی همچون نعوذ ناقص در مردان تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد

روش‌های مصرف سیر سیاه

سیر سیاه را می توان همراه غذا برای تنوع بخشیدن به چاشنی‌های غذایی و همچنین به تنهایی و برای بهره بردن از خواص آن میل کرد. مصرف این سیر شفابخش با انواع غذاها و مواد غذایی خصوصا غذاهایی که در آنها گوشت ماهی، مرغ ، گوساله، سفیده تخم مرغ، بادمجان، گوجه فرنگی ، قارچ، گندم ، عدس و … موجود است و طبع سرد دارند، مفید و لذتبخش است.

اگر قصد مصرف سیر سیاه به عنوان داروی گیاهی را دارید نیز بهتر است مدتی چند حبه از آن را صبح ناشتا با یک لیوان آب ولرم میل کنید تا بعد از اندک مدتی اثر فوق العاده مصرف این خوراکی شفابخش را در بهبود حال جسمانی خود مشاهده کنید.

سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم؟

اگر به دنبال خرید سیر سیاه مرغوبی هستید که مراحل تولید آن طبق استانداردهای کیفی طی شده باشد، بهتر است این محصول را از شرکت‌های معتبر تهیه کنید و از خرید آن از فروشگاه‌ها یا سایت‌های گمنام که تضمینی در مورد کیفیت وبهداشتی بودن محصول آنها وجود ندارد، خودداری کنید.

 

برند دکتربیز یکی از معتبرترین برندها در تولید محصولات سلامت محوراست که اقدام به فروش سیر سیاه باکیفیت در بسته بندی بهداشتی کرده است. سیر سیاه دکتر بیز در بسته های ۱۷۰ گرمی دارای کلیه استانداردهای ملی و تائیدیه‌های سازمان غذا و دارو بوده و به قیمت مناسب به متقاضیان عرضه می‌شود.

helen بازدید : 42 یکشنبه 09 آبان 1400 نظرات (0)

دسته بندی لیست غذاهای ایرانی

  • انواع آش
  • انواع اسنک و تست
  • انواع بستنی
  • انواع پلو و چلو
  • انواع پیش غذا و مزه
  • انواع ترشی و شور
  • انواع خوراک
  • انواع خورشت
  • انواع دلمه و کوفته
  • انواع دیزی
  • انواع سالاد
  • انواع سوپ
  • انواع شیرینی
  • انواع غذاهای دریایی
  • انواع غذاهای محلی
  • انواع کباب
  • انواع کوکو و کتلت
  • انواع کیک
  • انواع نان

در بالا دسته بندی لیست غذاهای ایرانی را برایتان بصورت کامل آورده ایم. در این دسته بندی از لیست غذاهای ایرانی کاملا مشخص است که ما ایرانی ها درای بیشترین تنوع غذایی هستیم. شاید کشورهای دیگر هم اینچنین دارای تنوع غذایی باشند ولی ما ایرانیان بدلیل داشتن قدیمی ترین تمدن در این بخش متمایز از بقیه کشور ها هستیم.

لیست غذاهای ایرانی
لیست غذاهای ایرانی

در هر کدام از دسته های فوق تعداد زیادی غذا قرار دارند. شما می توانید وارد هر دسته شده و اطلاعات کاملتری را در آنجا بیابید.

منبع : https://1touchfood.com/%D8%BA%D8%B0%D8%A7%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/

helen بازدید : 170 پنجشنبه 28 مرداد 1400 نظرات (0)

سیستم پنل اس ام اس و پیامک چه قابلیت هایی دارد ؟

ارسال بر اساس تفکیک جنسیتی و رده سنی

ارسال از دکل های BTS ایرانسل

ارسال SMS به صورت تکی و گروهی و نظیر به نظیر

ارسال SMSبا پیشوندو نام ونام خانوداگی مخاطبین و با زبان های مختلف .فارسی ، انگلیسی و…

تخمین هزینه ارسال قبل از ارسال نهایی و استفاده از پیامک های الگو

لیست پیام های ارسال شده و وضعیت آنها با امکان جستجو و فیلتر


دریافت پیام و رویت لیست پیامهای دریافت شده با امکان جستجو و فیلتر

زمانبندی و ارسال SMS اتوماتیک در تاریخ و ساعت خاص و مشخص نمودن تعداد تکرار پیامک

ارسال SMS منطقه بندی و ارسال به تفکیک پیش شماره و شهر و کدپستی سراسر ایران

مدیریت دفتر تلفن ، ثبت اطلاعات کامل و گروه بندی مخاطبین

پاسخگویی خودکار به SMS های دریافتی (منشی) و صندوق انتقادات و پیشنهادات

ارسال SMS با نام و نام خانوادگی ، پیشوند و کلمات کلیدی مورد نظر

اضافه کردن فیلدها نا محدود برای هر گروه دفترچه تلفن

ارسال SMS مشاغل به تفکیک رسته و شهرستان

ارسال SMS بین المللی . به ۸۱۹ اپراتور در ۲۲۰ کشور

ارسال SMS کارت ویزیت ، WAP ، نظیر به نظیر

سیستم پاسخگوی خودکار .پاسخ هوشمند و پارامتریک به SMS های دریافت شده

مدیریت و ارسال SMS اتوماتیک تبریک ها و سالگردها و اختاریه ها

نظرسنجی و آمارگیری از طریق پیام کوتاه ( در صورت تهیه خط اختصاصی )

برگزاری مسابقات ، نظر سنجی و گراف آنلاین ، اعلام برنده و آزمون ها مبتنی بر SMS و …

helen بازدید : 163 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

معرفی و خرید باتری از نوع باتری آلکالاین

باتری ها انواع مختلفی دارند که فناوری ساخت هر کدام با دیگری متفاوت است و حتی به همین دلیل میتوانند کاربرد های متفاوتی نیز داشته باشند.در هر وسیله ای با توجه به نیاز آن و با توجه به نیاز مصرف کننده اقدام به استفاده از انواع باتری ها می شود.هر کدام از باتری ها ساختار متفاوتی را دارا می باشند که در میزان جریان دهی و میزان ولتاژ و سایر چیزها تفاوت دارند.

 

 

باتری های الکالاین به دلیل عمر بالا و ویزگی های فنی که دارند در بسیاری از موارد جایگزین بسیار مناسبی برای باتری های قلمی و نیم قلمی به شمار می روند. از این رو در این مقاله به معرفی و خرید باتری او باتری آلکالاین پرداخته ایم تا شما را در این رویه راهنمایی کنیم.

باتری آلکالاین (Alkaline)

 

باتری آلکالاین پرکاربردترین نوع باتری‌های‌ جهان هستند که توسط مهندس کانادایی لوئیس آوری در سالهای‌ ۱۹۵۰ و زمانیکه برای شرکت اِوریدی باتری کار می ‌کرد اختراع شد. در ۹ اکتبر ۱۹۵۷ لوئیس اوری و کارل کردش پی.ای مارسال حق اختراع باتری‌های آلکالاین را در ‌ایالات متحده آمریکا به ثبت رساندند. باتری های آلکالاین در سال ۱۹۶۰ به صورت تجاری وارد بازار شدند .‌این نوع باتری‌ها انواع مختلفی دارند از جمله باتری‌های لکلانشه و بعضی از باتری‌های قلیایی اما باتری قلمی آلکالاین معروف‌ ترین نوع ‌این باتری‌ها است که در اکثر وسایل الکترونیکی همانند ساعت دیواری، کنترل تلویزیون و… بکار می‌رود.به طور کلی این باطری ها با واکنش میان روی و دی اکسید مگنزعمل می کنند.باتری های آلکالاین داری دو نوع غیر قابل شارژ و شارژی هستند  کهونوع شارژی آن با استفاده از شارژر مخصوص خود شارژ می شود و امکان استفاده مجدد را دارد.از لحاظ ظاهری باتری های آلکالاین شکل و ظاهر مختلفی دارند اما از رایج ترین آنها میتوان استوانه ای یا همان قلمی ها را نام برد.

ساختار باتری آلکالاین

در باتری‌های آلکالاین لکلانشه یک میله‌ گرافیتی در مرکز باتری بعنوان قطب مثبت و لایه‌ نازکی از فلز روی در اطراف باتری به عنوان قطب منفی آن، معمولاً زیر پوششی از پلاستیک و یک لایه‌ حلبی قرار دارند و تا زمانیکه قطب منفی باتری (فلز روی) کاملاً از بین نرفت ، باتری کار می‌کند. البته با تعویض فلز روی، می‌توان باتری را دوباره استفاده کرد، ولی معمولاً کسی ‌این کار را انجام نمی‌دهد.

باتری آلکالاین لکلانشه معمولاً برای مدار‌هایی با جریان کم مناسب هستند و اگر جریان زیادی از باتری کشیده شود، به علت تولید گاز‌هایی مانند هیدروژن و آمونیاک و وقوع واکنش ‌های ناخواسته در درون باتری و در اطراف کاتد (قطب مثبت) و آند (قطب منفی) به سرعت ولتاژ باتری کم می شود و در ‌این صورت عمر مفید باتری کاهش می ‌یابد. در واقع با تولید گاز لایه‌ای عایق در داخل باتری ‌ایجاد شده و مانع از عبور جریان می ‌شود.

در باتری‌های آلکالاین قلیایی قطب مثبت مخلوطی از گرافیت و اکسید منگنز است که در اطراف باتری و زیر پوششی از یک لایه‌ پلاستیکی و یک لایه‌ حلبی قرار دارد و قطب منفی یک میله‌ برنجی در وسط باتری است که تا هنگامیکه خورده نشود، باتری کار می‌کند.

در باتری‌های آلکالاین قلیایی هیچ واکنش ناخواسته‌ای در داخل باتری رخ نمی‌دهد بعلاوه باتری‌های قلیایی کمتر نشت می کنند و در محدوده گسترده‌ای از دمای محیط می توانند کار کنند به همین دلیل می‌توان از‌ این باتری‌ها برای مدت زمان بیشتری استفاده کرد .

 

در مقاله دلایل برتری باتری آلکالاین از سایر باتری ها "WHY ARE ALKALINE BATTERIES BETTER THAN OTHER TYPES" که در وبسایت Voniko منتشر شده است می توانید  اطلاعات تکمیلی در این زمینه را مشاهده نمایید.

 

مزایای باتری‌های قلیایی نسبت به باتری‌های لکلانشه

  • شدت و قدرت تخلیه بالاتر
  • مقاومت داخلی کمتر و ثابت تر
  • هزینه تخلیه در ساعت اقتصادی تر
  • زمان نگهداری بهتر و بیشتر
  • مقاومت بیشتر در برابر تخلیه مداوم و شیب مناسب تخلیه
  • طول عمر بیشتر
  • خرید باتریبه صورت به صرفه و اقتصادی
  • در باتری های لکلانشه آتد دیواره را تشکیل می دهد و کاتد در محفظه آتد قرار می گیرد
  • در باتری های آلکالاین کاتد دیواره را تشکیل می دهد و آتد درمحفظه کاتد قرار می گیرد

انواع باتری آلکالاین

باتری‌های آلکالاین هم به صورت قابل شارژ و هم به صورت غیر قابل شارژ موجود هستند. البته مدل قابل شارژ آن زیاد متدوال نیست چراکه بازدهی کمی دارد. علاوه بر ‌این خاصیت ، تفاوت دیگر بین ‌این دو باتری ‌این است که ظرفیت باتری‌های غیر قابل شارژ آلکالاین از نوع شارژی آنها یک سوم بیشتر است.البته باتری های شارژی آلکالاین مزیت های خاص خود را نیز دارند که از جمله این مزیت ها میتوان به قابل استفاده مجدد بودن و همینطور صرفه جویی در هزینه در دراز مدت اشاره کرد.

باتری آلکالاین غیرشارژی:

این باتری‌ها انرژی مورد نیاز خود را از ترکیب بین روی و دی اکسید منگنز تامین می کنند. ‌این باتری‌ها را نباید با انواع دیگر باتری‌ها به صورت همزمان در یک دستگاه الکترونیکی استفاده کرد چراکه موجب نشتی پتاسیم هیدروکسید شده که در صورت تماس با پوست و چشم موجب حساسیت می شود.

همچنین باتری آلکالاین غیرشارژی را نباید شارژ کرد و بهتر است با زباله های قابل بازیافت دور ریخته شود. بین ۶۰ تا ۸۰ درصد باتری‌های تولید شده در جهان از ‌این نوع است و میزان تولید ‌این باتری‌ها سالانه به بیش از ۱۰ میلیارد عدد می رسد.

این باتری‌ها با توجه به‌ اینکه در چه وسیله‌ای قرار می گیرند و چه میزان جریانی از باتری گرفته می شود، ظرفیت متفاوتی از ۷۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت نشان می دهند. برای مثال ظرفیت یک باتری آلکالاین سایز AA در صورت استفاده در دستگاهی کم‌ مصرف می‌تواند تا ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز برسد؛ اما اگر جریان افزایش پیدا کند (برای مثال جریان ۱ آمپری در دوربین‌های دیجیتال) ‌این ظرفیت تا ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت کاهش پیدا خواهد کرد. ولتاژ باتری‌های آلکالاین بسته به ظرفیت باقی ‌مانده و بار روی باتری متغییر است.

100%

90%

80%

70%

60%

50%

40%

30%

20%

10%

ظرفیت

1.59V

1.44V

1.38V

1.34V

1.32V

1.30V

1.28V

1.26V

1.23V

1.20V

تحت بار صفر

1.49V

1.35V

1.27V

1.20V

1.16V

1.12V

1.10V

1.08V

1.04V

0.98V

تحت بار 330mw

باتری آلکالاین شارژی:

این نوع از باتری‌های آلکالاین به صورت اختصاری  RAM (Rechargeable Alkaline Manganese)خوانده می‌شوند برای اولین‌ بار در سال ۱۹۹۲ معرفی شدند و ظرفیت کمتری نسبت به مدل غیرشارژی خود (حدود دوسوم باتری‌های آلکالاین غیر شارژی) دارند.

قابلیت شارژ و استفاده مجدد و نرخ دشارژ خودکار پایین (عمر قفسه‌ بالا) از مزایای‌ این نوع باتری‌ها می‌باشد که برای بسیاری از مصرف کنندگان قابل توجه است زیرا که از ایجا هزینه های اضافی جلوگیری می شود و همینطور میتوان به مدت طولانی تری از باتری آلکالاین شارژی استفاده کرد.و مپس از اتمام انرژی ان میتوان به راحتی با متصل کردن به شارژر و برق شهری انرژی مصرف شده آن را باز گرداند تا دوباره قابل استفاده شود.

 از معایب آن می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • عمر سیکلی بسیار پایین (حدود ۲۰سیکل کامل)
  • ظرفیت کم در برخی مدل‌ها
  • کاهش یافتن ظرفیت و ولتاژ پس از هر بار شارژ کردن
  • مناسب نبودن برای دستگاه‌های نیازمند جریان بالا به دلیل داشتن مقاومت درونی بالا
  • نیاز داشتن به شارژر مخصوص و سرعت شارژ بسیار پایین،
  • احتمال بسیار بالاتر نشت مواد داخلی نسبت به دیگر انواع باتری و کمیاب بودن

ویژگی‌های باتری آلکالاین

  • قیمت ارزان ‌:‌ این باتری‌ها با قیمت بسیار مناسب و پایینی در بازار عرضه می‌شوند.
  • ایمنی بالا :آلکالاین بعد از اتمام دور انداخته می ‌شود و به همین دلیل با شارژ مجدد و جریان برق سروکار ندارید. در نتیجه نگرانی بابت نوسانات برق، آسیب به باتری، عدم تطابق شارژر و… وجود ندارد.
  • دوست محیط زیست: آلکالاین فاقد جیوه و مواد سمی است و ضرری به طبیعت نمی ‌رساند. لذا می‌توان ‌این باتری را بازیافت کرد.
  • همیشه در دسترس: اگر احیانا در سفر باتری شما مشکل پیدا کند، تقریبا در هر شهری می‌توانید به سادگی ‌این باتری‌ها را تهیه کنید.

باتری آلکالاین AAs و AAAs معمول ترين نوع باتری آلكالاين هستند كه ولتاژ نامی هر سلول ‌این باتری‌ها در روزهای اول ۱.۵ و در روزهای بعدی ۱.۲ ولت است. عموما باتری‌های AAs به دلیل ولتاژ نامی حدود ۱.۲ ‌این باتری‌ها به صورت پکیج دسته بندی می‌شوند. مثلا ۳ تا از آنها را در يك پكیج قرار می دهند تا ولتاژ ۳.۳ ولت را تامين کند.

قابلیت شارژ مجدد

وزن
)گرم(

انرژی ذخیرهشده
(Wh)

انرژی ویژه
(Wh/Kg)

چگالی انرژی
(Wh/L)

 

ندارد

۱۳۵

۲۰.۸۳

۱۵۴.۳

۴۲۰

آلکالاین سایز  D

ندارد

۶۵

۹.۵۶

۱۴۷

۳۹۱

آلکالاین سایز  C

ندارد

۱۲

۱.۴۱

۱۱۷.۵

۳۶۵

آلکالاین سایز  AAA

ندارد

۲۴

۲.۶۰

۱۰۸.۳

۳۲۸

آلکالاین سایز  AA

 

helen بازدید : 147 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

یکی از موضوعات مهم در حوزه بازاریابی که در کسب و کارهای امروزی مورد توجه قرار می گیرد، مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM است. در این مطلب تصمیم داریم در این خصوص بیشتر صحبت کنیم و بگوییم تعریف CRM چیست و چه کاربردی دارد.

قبل از تعریف CRM، شمایی از CRM را می توانیم در شکل زیر مشاهده کنیم، که در یک نگاه چرخه CRM را به نمایش می گ
نکته ای که پیش از شروع تشریح چرخه بالا باید به آن بپردازیم، این است که نباید مدیریت ارتباط با مشتری CRM را با یک نرم افزار یکسان دانست و با خریدن یک نرم افزار بگوییم ما سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM را در سازمانمان داریم.

برخی هم هر ماه یکبار یک پیامک برای مشتریان ارسال می کنند و آن را CRM می نامند و در آخر برخی از شرکت ها لیستی از مشتریان و اطلاعات آن ها دارند و باز می گویند که ما سیستم CRM را داریم.

پس لازم است پیش از شروع مطلب بدانیم، که هیچ کدام از موارد بالا مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM نیست.


پیش نیازهای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری:

سازمانی که می خواهد یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری عالی داشته باشد، در ابتدا باید پیش نیازهایی را فراهم کند تا این سیستم بتواند به خوبی کار کند.

تصور کنید سازمانی بهترین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را راه اندازی کند، اما کارکنان آن سازمان با مشتری ها بدرفتاری کنند و اصول حرفه ای ارتباط با مشتری را بلد نباشند، این CRM به هیچ کاری نمی آید و به هیچ دردی نمی خورد.

لازم است سازمان ها از پیش، هم به کارکنان آموزش های لازم در خصوص برخورد با مشتری و اصول مذاکره را بدهند و هم سازمان را از لحاظ فیزیکی آماده کنند که مشتری در سازمان احساس مطلوبی داشته باشد.

 


در ادامه تعریف CRM، به معرفی چهار چرخه CRM می پردازیم. در صورتی که این موارد در داخل سازمان رعایت گردد، می توان گفت که CRM به صورت کامل در سازمان اجرا شده است.

 

گام اول: شناخت مشتری

اولین گام در اجرای یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری حرفه ای(تعریف CRM)، شناخت مشتری است. تا سازمانی نتواند مشتری های هدف خودش را به خوبی بشناسد، نمی تواند سهم مطلوبی از بازار را نصیب خودش کند.

در این قسمت لازم است، سازمان ها تعریف و بخش بندی مشتریان را داشته باشند و مشتری ها خودشان را به دسته های مختلف تقسیم بندی کنند. این تقسیم بندی می تواند براساس جنسیت، سن، تحصیلات، جغرافیا، محصولات مورد مصرف و ... باشد.

پس از تقسیم بندی مشتری ها، لازم است رفتارها و نیازهای هر دسته و بخش از مشتری ها شناسایی شود و دقیقاً بدانیم که هر بخش از مشتری ها چه نیازهایی دارند.

به عنوان مثال من مشتریانم را به مشتریان خانم و آقا تقسیم بندی می کنم و در بررسی هایی که انجام می دهم، متوجه می شوم که خانم ها بیشتر دوست دارند محصول الف را از من خریداری کنند و در کنار این محصول بیشتر بر روی گارانتی تمرکز دارند و آقایان به محصول ب علاقه نشان می دهند و برایشان قیمت و میزان تخفیف مهمتر است.

 

گام دوم: جذب مشتری

پس شناسایی و بخش بندی مشتری ها باید به سراغ جذب مشتری رفت. سازمانی که نتواند به اندازه کافی مشتری برای محصولاتش جذب کند، نمی تواند دوام بیاورد.

در این بخش باید با استفاده از روش های مختلف فروش و ترویج محصول، اقدام به جذب مشتری کرد.

 

برخی از این راهکارها شامل موارد زیر است:

بازاریابی مستقیم:

یکی از بهترین روش های جذب مشتری است. وقتی من به عنوان فروشنده لوازم مصرفی شرکت های خودرو ساز، وارد نمایشگاه خودرو می شوم و مستقیماً با مدیران شرکت ها صحبت می کنم بازاریابی مستقیم انجام داده ام.


مذاکره:

یکی از موضوعاتی که در این گام مطرح است، هنر مذاکره و متقاعدسازی است. مذاکره کننده های شرکت ها باید با اصول حرفه ای مذاکره و متقاعدسازی آشنا باشند تا بتوانند مشتریان را بهتر و بیشتر به خرید ترغیب کنند.


تبلیغات:

تبلیغات می تواند به ما کمک کند تا چالشی را در ذهن مشتری بالقوه ایجاد کنیم و بوسیله آن، ما هم در زمره انتخاب های مشتری قرار بگیریم.

 

گام سوم: حفظ مشتری

تا به اینجا با کمک چرخه مدیریت ارتباط با مشتری توانسته ایم، مشتری را جذب سازمان کنیم. قسمت مهم ارتباط با مشتری این است که بتوانیم این مشتری را به عنوان یک مشتری وفادار در سازمان حفظ کنیم.

اگر سازمان نتواند مشتری را حفظ کند مطمئناً نمی تواند دوام بیاورد.

 

برای حفظ مشتری موارد زیر پیشنهاد می شود:

اندازه گیری رضایت مشتریان:

سازمان ها باید بصورت سیستماتیک و نظامند اقدام به نظرسنجی و اندازه گیری رضایت مشتریان، آن هم بصورت صحیح کنند تا بتوانند متوجه بشوند، عوامل رضایت و نارضایتی مشتری ها چیستند. یکی از ابزارهایی که در این مسیر می تواند بسیار کمک رسان باشد، استاندارد ایزو 10004 است.


مدیریت شکایات مشتریان:

رسیدگی به شکایات مشتریان یکی از بخش های مهم ارتباط با مشتریان است و سازمانی که به این بخش اهمیت ندهد، محکوم به نابودی است.

در این قسمت هم مانند اندازه گیری رضایت مشتریان سازمان ها باید فرآیندی نظامند و سیستماتیک اجرا کنند تا بتوانند به خوبی شکایات مشتریان را دریافت کرده و به خوبی به آن ها رسیدگی کنند تا رضایت مشتری جلب شود. ابزار پیشنهادی برای مدیریت شکایات مشتریان ایزو 10002 است.


برنامه های وفاداری و باشگاه مشتریان:

سازمان ها باید تلاش کنند تا مشتریان وفادار بیشتری داشته باشند. برای داشتن مشتری وفادار که خود فردی مبلغ و معرف برای سازمان خواهد بود و مشتری های دیگر را به سازمان معرفی می کند، ابزارهای مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین ها، باشگاه مشتریان است.

در باشگاه مشتریان تلاش می شود با اقدام هایی که انجام می شود و براساس تعامل مشتری با سازمان امتیازهایی به مشتری داده شود که این امتیازها برای مشتری هیجان انگیز بوده و او را به سازمان وفادار می کند.

 

گام چهارم: توسعه مشتری

سازمان ها باید تلاش کنند در مسیر اجرای CRM مشتریان خودشان را توسعه بدهند. این توسعه می تواند با افزایش تعداد مشتریان باشد و یا می تواند با افزایش میزان خرید یک مشتری باشد.

helen بازدید : 155 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش اقتصادآنلاین ؛  افزایش فروش و پیشرفت کسب‌وکار، در اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌توان به آن اشاره کرد تعداد فالوور و دنبال کننده یک پیج می‌باشد.

بالا بودن میزان فروش و یا بازدید تبلیغات شما همه به تعداد فالوور ها بستگی دارد، و هر چه میزان لایک، ویو و کامنت پست‌های شما بالاتر باشد، بدون شک به افزایش درآمد شما کمک خواهد کرد.

بالا بودن تعداد فالوور در اینستاگرام به پیج ها اعتبار می‌بخشد و همین اعتبار باعث می‌شود تا حس اطمینان در بین کاربران افزایش پیدا کند و در نهایت با خیال راحت‌تری از خدمات شما استفاده و یا از محصولات شما خریداری کنند.

در این مطلب قصد داریم در مورد خرید فالوور اینستاگرام گلدفالوور و واقعیت‌های آن صحبت کنیم، پس اگر قصد دارید فالوور بخرید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از انجام دادن آن، حتماً این مطلب را بخوانید تا با اطلاعات بیشتری خرید فالوور را انجام دهید، پس با ما همراه باشید.

واقعا خرید فالوور اینستاگرام با ارزش است؟

معمولاً صفحاتی در اینستاگرام که دارای تعداد فالوور بیشتری هستند اعتبار بیشتری را در بین کاربران نیز دارند که همین امر باعث می‌شود تا اکثر پیج ها به خرید فالوور اینستاگرام رو بیاورند و از آن برای پیشرفت کسب و کار خود استفاده کنند.

 این خرید به دلیل این است که افزایش تعداد فالوور پیج به صورت ارگانیک و طبیعی کار بسیار دشواری است و تنها راه آسان و بدون دردسر برای افزایش تعداد فالوور و اعتبار بخشیدن به پیج خرید فالوور می‌باشد.

تاثیر فالوور واقعی در کسب و کار اینترنتی

بدون شک تأثیر وجود فالوور واقعی در پیج های اینستاگرام به دلیل انجام دادن تعامل و اشتراک‌گذاری پست‌های مختلف یک پیج بسیار اهمیت دارد و باعث می‌شود صفحه مورد نظر هم از لحاظ فروش و هم از لحاظ جذب فالوور پیشرفت زیادی را تجربه کند.

اولین موردی که کاربران بعد از باز کردن یک پیج به آن توجه می‌کنند تعداد فالوور ها و میزان لایک و کامنت آن است و هر چقدر میزان این موارد بالاتر باشد درصد فالو کردن و خرید کاربر افزایش می‌یابد.

 اگر قصد خرید فالوور  از گلدفالوور یا جی فالوور دارید حتماً فالوور واقعی خرید کنید زیرا هر کدام از آنها علاوه بر دنبال کردن شما می‌توانند در جذب فالوور نیز به شما کمک کنند و درصد دیده شدن پیج را افزایش دهند.

helen بازدید : 146 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

معرفی ابزارهای موردنیاز تعمیرات موبایل

 

 

ابزارهای تعمیرات موبایل گسترده بوده و تعمیر و عیب‌یابی هر یک از قطعات موبایل نیازمند ابزارهای خاصی می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فنون برق، شناخت ابزارهای تعمیرات موبایل و استفاده صحیح از آنها تاثیر مستقیمی بر کیفیت کار دارد.

متاسفانه بسیاری از تعمیرکاران موبایل بدون شناخت و آگاهی از ابزارهای تعمیرات موبایل، کاربرد و طریقه کار آنها اقدام به عیب‌یابی و تعویض قطعات موبایل کرده و در بسیاری از موارد به دلیل استفاده نامناسب از ابزارهای مربوطه یا فشار و زور آسیب‌های بیشتری به قطعه وارد می‌کنند.

بنابراین شناخت ابزارهای لازم جهت تعمیرات موبایل یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که تعمیرکار حرفه‌ای موبایل می‌بایست پیش از ورود به بازار کار تعمیرات موبایل با آن آشنا شود.

ابزارهای لازم جهت تعمیرات موبایل:

در صورتی‌ که قصد دارید به‌ صورت حرفه‌ای وارد بازار کار تعمیرات موبایل شوید باید در ابتدا با ابزارهای لازم برای تعمیرات موبایل آشنا شوید. در ادامه به معرفی مهم‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای تعمیرات موبایل می‌پردازیم:

لوپ

لوپ یکی از مهم‌ترین ابزارهای تعمیرات موبایل است. این ابزار باعث می‌شود تا برد گوشی را با زوم بسیاری بالایی دیده و بهتر بتوانیم قطعات برد موبایل را عیب‌یابی و تعمیر نماییم. یاکسون از برندهای معروف لوپ در بازار است.

آچار و پیچ‌گوشتی

آچار و پیچ‌گوشتی از ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات هر وسیله‌ای می‌باشند. پیچ‌گوشتی‌هایی که  خاصیت آهنربایی دارند برای تعمیرات موبایل مناسب‌تر می‌باشند. آچار آیفون، آچار چارسو، آچار ۲ سو، آچار ۲ سو، آچار T۶، آچار T۵ نمونه‌ای از آچارهای پرکاربرد در این زمینه است.

منبع تغذیه

این ابزار همانند باتری عملی کرده و از آن‌ جهت شارژ کردن باتری موبایل، تست جریان کشی گوشی‌های خاموش، آب‌خورده و …استفاده می‌شود. منبع تغذیه ۱۵ ولت ۲ آمپر برای کار تعمیرات موبایل مناسب است.

 

هیتر

از دیگر ابزارهای بسیار کاربردی جهت تعمیرات موبایل هیتر می‌باشد. کارایی هیتر در تعمیرات موبایل گسترده بوده و از آن برای موارد بسیاری استفاده می‌شود.  از این ابزار برای جداکردن تاچ، تعویض سوکت شارژ، کانکتور سیمکارت و انواع دیگر کانکتورها، تعویض آی سی‌های خراب و بسیاری از دیگر قطعات موبایل استفاده می‌شود.

هویه

هویه انواع مختلفی داشته و کاربردهای مختلفی در تعمیرات موبایل دارد. هویه SMD دوبل از انواع هویه مورد استفاده در تعمیرات موبایل است و به کمک آن قطعاتی همچون خازن، مقاومت، سلف و دیو برداشته می‌شود. به‌ طورکلی قطعاتی که دوپایه دارند به کمک این هویه قابل تعویض هستند.

هویه قلمی از انواع دیگر هویه می‌باشد که به دو نوع معمولی و قابل تنظیم تقسیم می‌شود. از هویه قابل تنظیم برای کارهایی همچون لحیم کردن قطعات ریز استفاده می‌شود.

مالتی متر

از دیگر ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات موبایل مالتی متر می‌باشد. از مالتی متر جهت تست مسیرهای موبایل، تست قطعات موبایل و غیره استفاده می‌شود. برای تعمیرات موبایل نیازی به مالتی متر پیشرفته نبوده و با مالتی متر معمولی نیز می‌توان به عیب‌یابی و تعمیر موبایل پرداخت.

· تستر و شوک دهنده باتری

· دستگاه سپراتور

· التراسونیک

· تیغ و کاتر

· اسپاتول و قاب بازکن

· پد نسوز

· چسب تعمیرات

· حلال چسب

· خمیر قلع

· قلع کش

· روغن لحیم

· سیم لحیم

· مایع التراسونیک

· خمیر فلکس

· شابلون

· سشوار صنعتی

· لامپ UV

· آی‌اسکلک

· قاب کش

· ساکشن کاپ 

· و غیره

از دیگر ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر موبایل می‌باشد.

برای خرید تمامی لوازم های تعمیرات موبایل روی عکس زیر و لوگو سایت ابزارک موبایل کلیک کنید.

helen بازدید : 138 پنجشنبه 25 دی 1399 نظرات (0)

مقایسه دستگاه لیزر دایود با دیگر دستگاه‌های مشابه

از لحاظ روش کار و نحوه استفاده و نحوه خرید و فروش دستگاه لیزر دایود را با دیگر دستگاه‌های لیزر مانند الکساندرایت یا ان دی یاگ مقایسه کرد که از جمله می‌توان به قدرت حذف مو، عوارض ایجاد کننده و مدت پاک بودن پوست اشاره کرد. در تحقیقاتی که در موسسه‌های مختلف در جهان انجام شد مشخص گردید که استفاده از دستگاه لیزر دایود برای انواع پوست‌ها کارآیی خواهد داشت و این بدین معناست که دیگر نیازی به استفاده از روش‌های دیگر برای حذف موهای زائد نیست. گفتنی است که دستگاه‌های ان دی یاگ و الکساندرایت به خوبی نتوانستند برای پوست‌های مختلف کارآیی درستی از خود نشان دهند.

همچنین در دیگر تحقیقات معین شد که استفاده از لیزر دایود درد بیشتری نسبت به دو نوع دیگر بر بدن وارد می‌کند، البته ناگفته نماند که این درد شدت زیادی نداشته و صرفاً فقط از دو نوع عنوان شده بیشتر بوده است. همچنین در خصوص عوارض به جا مانده از سه دستگاه‌ لیزر دایود، الکساندرایت و ان دی یاگ؛ باید گفت که تقریباً عوارض ایجاد شده مشابه به هم بوده است و هیچ یک از این سه دستگاه عملکرد بدتری نسبت به دیگری نداشته است. هر چند در خصوص عوارض ایجاد شده توسط لیزر دایود، گزارش‌های کمتری ارسال شده است.

مدت ماندگاری نیز در دستگاه دایود بیش از 6 ماه تخمین زده شد، این در حالی است که در دو دستگاه دیگر حداکثر بعد از 3 تا 4 ماه باید دوباره از دستگاه لیزر جهت رفع موهای زائد استفاده شود. به طور کلی با توجه به شواهد می‌توان گفت که از هر لحاظ دستگاه لیزر دایود برتری محسوسی نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر داشته است و همین امر به دلیل محکمی برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس تبدیل شده است.

محدودیت‌های استفاده از لیزر دایود

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا همه‌ی افراد می‌توانند از لیزر دایود برای پاک‌سازی پوست استفاده کنند یا خیر. در پاسخ به این دغدغه؛ باید عرض کنیم به دلیل فناوری‌های خوبی که در این دستگاه وجود دارد، حتی از سن 7 سال نیز می‌توان از این لیزر مو استفاده کرد. فقط افرادی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم حق استفاده از دستگاه لیزر مو را ندارند:

– خانم‌های باردار یا شیرده. اگر چه امروزه این دسته از خانم‌ها نیز به لیزر مو می‌پردازند اما توصیه می‌کنیم که حدالامکان این کار را انجام ندهند.

– افرادی که از بیماری‌های خاصی رنج می‌برند که ممکن است لیزر پوست حالشان را وخیم کند نیز نباید با چنین دستگاه‌هایی کار کنند.

– افرادی که حساسیت پوستی دارند نیز بهتر است قبل از انجام دادن هر کاری با دکتر پوست و مو مشورت کنند. در صورت استفاده بدون در نظر گرفتن موارد مراقبتی ممکن است عوارض سختی در انتظار این افراد باشد.

helen بازدید : 147 شنبه 13 دی 1399 نظرات (0)


یونیفرم چیست ؟

 یونیفرم یا لباس فرم کار به لباسی گفته می‌شود که با توجه به نوع سلیقه‌، نوع فعالیت شغلی‌، شرایط آب و هوایی‌، ویژگی‌های مورد نیاز برای یونیفرم مورد انتخاب قرار بگیرد‌. در این مطلب به تمامی مزیت‌های پوشیدن لباس فرم کار و استفاده از یونیفرم مناسب اشاره می‌شود‌.
اما به صورت کلی می‌توان گفت خرید یونیفرم برای شما علاوه بر ضرورتی که در محل کار ایجاد می‌کنند‌. می‌تواند کاهش آسیب دیدگی از خطرات احتمالی شغل شما را به همراه بیاورد و حافظ جان شما باشد.
البته این نکته نیز قابل اهمیت است که خرید یونیفرم تنها برای ایمنی نیست بلکه خرید یونیفرم برای متحد شدن کارکنان‌، هم شکل شدن کارکنان‌، شناخته شدن کارکنان توسط مشتری‌ها و برای ایجاد نظم و آراستگی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد‌.
در واقع می‌توان گفت خرید یونیفرم تنها خرید یک لباس فرم کار نیست بلکه هزاران مزیت به همراه خود دارد‌. که باعث آسودگی و راحتی شما خواهد شد‌.
 
درباره طراحی یونیفرم  این نکته وجود دارد که با پیشرفت نساجی‌، طراحی یونیفرم و لباس فرم کار روز به روز پیشرفته تر و دارای تنوع بیشتری می‌شود‌. به صورتی که شما هنگام خرید یونیفرم با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع لباس فرم کار روبرو خواهید شد‌. و می‌توانید باب سلیقه فردی و با توجه به بررسی شغل خود خرید یونیفرم و لباس فرم اداری مناسب خود را انجام دهید‌.

helen بازدید : 152 جمعه 14 آذر 1399 نظرات (0)
شما در مواجه با یک ساختمان، اولین چیزی که می بینید نمای ساختمان است و اگر نمای ساختمانی که دارید مشاهده می کنید، تمیز باشد لذت می برید و اگر کثیف باشد، آن چنان که باید به دل نمی نشیند.

به گزارش اخبار ساختمان، نماشویی ساختمان یکی از کار هایی است که باعث تمیزی و درخشندگی نمای ساختمان می شود.

نماشویی ساختمان چیست؟

شما چه بخواهید و چه نخواهید، نمای ساختمان شما کثیف خواهد شد؛ نمای ساختمان ممکن است به دلایل مختلفی مانند مدفوع پرندگان، ریختن مصالح، آب باران و گرد و خاک آلوده شود. به همین خاطر است که امروزه نماشویی ساختمان مورد توجه صاحبان املاک قرار می گیرد و هر چند مدت یک بار این کار انجام می شود. دقت داشته باشید که برای نماشویی ساختمان باید کار خود را به یک نماشوی زبر دست و کار بلد بسپارید.

نماشویی همانطور که از اسمش پیداست به معنای شستن ظاهر و نمای ساختمان است که توسط راپل کار یا افرادی که روی داربست می روند انجام می شود. نماشویی با طناب بسیار به صرفه تر، با کیفیت بالاتر، هزینه کمتر و امنیت بیشتر انجام می شود و از داربست بسیار بهتر و پر طرفدار تر است.

 



نماشویی ساختمان چگونه انجام می شود؟

نماشویی ساختمان بستگی به ظاهر آن دارد؛ اگر شیشه ای باشد روش انجام کار متفاوت است، اگر سنگی باشد با دیگر روش ها تفاوت دارد و ... پس نمی توان گفت که از یک روش خاص برای همه نماشویی ها استفاده می شود؛ اما نکته لازم به ذکر این است که شما می توانید از هنر راپل کاری (کار در ارتفاع با طناب ) استفاده کنید و فرقی در شیشه ای، سنگی و ... بودن نمای ساختمان نمی کند.

همانطور که گفته شد امروزه و با توجه به قیمت راپل کاری که بسیار هم ارزان قیمت تر از سایر روش ها مانند داربست یا بالابر است، اکثر کارفرما ها از هنر راپل کاری استفاده می کنند. اکثرا شستشوی نما در کرج ، تهران و دیگر شهر های ایران هم با همین روش راپل کاری انجام می شود و این روز ها خیلی کمتر به سمت نصب داربست و یا استفاده از بالابر می روند.

روش انجام نماشویی یکی از چیز های مهمی است که باید قبل از انجام هر کاری در نظر داشت؛ اگر روش درست را انتخاب نکنید، در آخر نه تنها نمای ساختمان خود را شستشو نکردید، بلکه آسیبی جدی به نمای ساختمان خود وارد کرده اید. برای مثال نمای ساختمان شما آجری است اما روش انجام کار به صورت شستشوی نمای سنگی باشد. طبیعی است که نمای آجری شما بعد از شستشو بسیار ضربه می بیند و با این کار شما ضرر بزرگی به نمای ساختمان خود زدید و در نتیجه از ارزش خواهد افتاد.

helen بازدید : 142 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)

منهول فاضلابی چیست؟

منهول فاضلاب همان منهول هایی است که در خطوط انتقال فاضلاب وپکیجهایتصفیهفاضلاب نصب شده و برای دسترسی و زهکشی خطوط فاضلاب استفاده می شود. منهول فاضلاب اکنون از مواد پلی اتیلن ساخته شده می شود اما جنس های مختلف دیگری نیز برای ساخت منهول فاضلاب استفاده می شود که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

 در حال حاضر هنوز هم از منهول فاضلاب بتنی و آجری نیز استفاده می شود اما این نوع منهولفاضلاب محبوبیت خود را در دنیای امروز و با رشد فناوری های جدید تولید منهول فاضلاب از دست داده اند و پیمانکاران و مجریان طرح های انتقال فاضلاب به استفاده بیشتر از منهول های پلی اتیلن روی آورده اند.

منهول فاضلابی پلی اتیلن

در شبکه انتقال فاضلاب برای اتصال چندین خط لوله فاضلاب و برای ایجاد مسیر‌های مختلف در زیرساختفاضلابی و در سیستم مخابراتی برای دسترسی به مسیرهای کابل زیرسطحی از منهول پلی اتیلن استفاده می شود. منهول های پلی اتیلن تولید شده در دو نوع سنتی و پیش ساخته، هر کدام مزیت خاص خود را دارند.

برای بکارگیری هر یک از این  منهول ها می توانید از تیمکارشناسیشرکتاوژنمشاوره دریافت کنید. شرکت اوژن طراحی، تولید کننده و تامین کننده انواع منهول، منهول پلی اتیلنی، منهول بتنی پیش ساخته بوده و پیاده سازی و راه اندازی آن را با کیفیت بالا انجام می دهد. تا به امروز پیاده سازی منهول پلی اتیلن در شرکت های گاز و نفتی، پتروشیمی، نیروگاه ها و خطوط انتقال صورت گرفته است.

 

سایت: http://ozhen.co/

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: info@ozhen.co

helen بازدید : 162 جمعه 30 خرداد 1399 نظرات (0)

بهترین روش های جوانسازی پوست صورتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،پوست ما نیاز به توجه زیادی دارد تا جوان، سفت تر و فربه تر بماند. جوانسازی پوست صورت کار ساده ای نیست و شما نمی توانید روند طبیعی پیری را متوقف کنید، اما می توانید با کم کردن چین و چروک و کم کردن سرعت تشکیل چروک های جدید با آن مقابله کنید.

بهترین روش جوان سازی پوست صورت

در این مطلب، چند روش متداول برای جوانسازی پوست، برطرف کردن چین و چروک‌های ریز، اسکارها، تیرگی‌های ناجور و سایر عیب‌های جزئی را به شما یاد می‌دهیم.
۱- بوتاکس برای جوانسازی پوست صورت

تزریق بوتولینوم توکسین، با نام‌های تجاری بوتاکس، دیسپورت و زئومین، نسبتا بدون عوارض ناخوشایند بوده، خطرات بسیار کمی داشته و نیازی به دوره‌ ی ریکاوری ندارد، ضمنا این شیوه در برطرف کردن موقتی چین و چروک‌های ریز صورت، گردن و پیشانی موثر است. کاربرد بوتاکس در جوانسازی پوست صورت بعد از گذشت یک مدت زمانی خود را نشان می دهد.
۲- فیلرهای بافت نرم

در این روش، فیلرهای بافت نرم به زیر پوست تزریق شده و می‌تواند استخوان گونه را برجسته‌تر کرده، خط آرواره را پُر کند، اسکارهای به جا مانده از آکنه یا جراحی را محو کرده، گونه‌های فرو رفته و گودی چشم‌ها را پُر کند.

همچنین می تواند خطوط افقی صورت را محو کند، لب‌ها را برجسته کرده و خطوط نازولابیال یا خط خنده را که خطوط عمیقی هستند که از بیرون پر‌ه‌های بینی به سمت گوشه‌های دهان کشیده می‌شوند، پُر کند.

بعضی از فیلرها مانند اسید هیالورونیک و اسید پلی ال لاکتیک، نهایتا توسط بدن جذب می‌شوند. سایر فیلرها حاوی دانه‌های ریز مواد جامد معلق در ژل هستند. این ژل به مرور زمان جذب شده و دانه‌ها زمینه‌ی رشد کلاژن را تشکیل می‌دهند و برای جوانسازی پوست صورت استفاده می شود.
۳- جوانسازی پوست صورت با لایه بردارهای شیمیایی

از این روش برای برطرف کردن چین و چروک و جوانسازی پوست،یک محلول اسیدی،معمولا گلیکولیک اسید یا تری کلرواسیتیک اسید روی پوست مالیده شده، سلول‌های پوست را شل کرده و لایه‌های بالایی اپیدرمیس را بر می‌دارد. تاثیر این روش بر اساس عمق نفوذ ماده‌ی لایه‌ بردار متفاوت است که نوع و قدرت محلول مورد استفاده، آن را تعیین می‌کند.، لکه‌های پیری، بد رنگی، جلوگیری از رشد بافت‌های مستعد سرطانی شدن و محو کردن اسکارهای سطحی استفاده می‌شود.

لایه برداری برای جوانسازی پوست

۴- میکرودرمابراسیون (لایه برداری مکانیکی پوست)

در این نوع از روشهای جوان سازی پوست صورت ، پزشک یا کارشناس زیبایی، ناحیه‌ای را با اندکی کریستال هیدروکسید آلومینیوم سمباده می‌کِشد تا پوست، ظاهری شفاف‌تر و یکدست‌تر پیدا کند. این روش هزینه‌ای نسبتا مناسب دارد و به ریکاوری هم نیازی نیست.

آیا از فواید و مراحل میکرودرم آگاهی دارید؟ حتما این مقله را بخوانید!

۵- میکرونیدلینگ برای جوانسازی پوست صورت

در این تکنیک، پزشک وسیله‌ای برقی (یا با باطری) را که دارای سوزن‌های بسیار ریز و تیز است مکررا وارد پوست می‌کند که البته اینگونه که ممکن است به نظر برسد، دردناک نیست.

این سوزن‌ها آسیب‌های ریزی در پوست ایجاد می‌کنند که موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود. قبل یا بعد از سوزن زدن می‌توان از موادی چون اسید هیالورونیک یا اسید اسکوربیک استفاده کرد تا ماده عمیق‌تر نفوذ کند. این روش نسبتا بی‌خطر و کم هزینه است.

منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/6487934/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA

helen بازدید : 87 جمعه 23 خرداد 1399 نظرات (0)

چرا از فضای کار اشتراکی استفاده کنیم ؟ دلایل بسیاری برای استفاده از این محیط خلاقانه و جذاب است که در مقالات سایت به زیبایی توضیح داده شده است.

بیشتر افرادی که ایده‌های جدیدی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار دارند، با یک جمع و تفریق زدن برای اجاره فضای کار مورد نیاز، میز و صندلی، لوازم اداری مانند سیستم کامپیوتری، دستگاه کپی، چاپگر و خیلی از چیزهای دیگری که یک شرکت نیاز دارد، به این نتیجه می‌رسند که توانایی پرداخت این هزینه‌های سرسام‌آور را ندارند، به همین خاطر از راه‌اندازی کسب‌و‌کارشان صرف‌نظر می‌کنند. که این صرف‌نظر کردن منجر به نابودی ایده‌های نابی می‌شود که امکان موفقیت و مطرح شدن آن‌ها بالا بوده است.

امروزه با وجود فضاهای کاری اشتراکی این مشکلات برای کسب‌وکارهای نو‌پا حل شده است.

ممکن است تا الان به این فکر افتاده باشید که فضای کار اشتراکی چیست؟

این فضا چه مزیت‌ها و معایبی دارد؟

فضای اشتراکی برای چه کسانی مناسب است؟

چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌دهد؟

در ادامه مقاله برای شرح فضای کار اشتراکی و استفاده از آن با ما همراه باشید.

فضای کار اشتراکی، فضاهای بزرگی هستند که افراد از آن‌جا به عنوان محل کارشان استفاده می‌کنند.

شرکت‌های بزرگ و موفقی اکنون وجود دارند که کارشان را از فضای کار اشتراکی شروع کرده‌اند و به موفقیت رسیده‌اند.

اینستاگرام یکی از موفق‌ترین محصولات تولید شده در فضای کار اشتراکی است.

منبع

helen بازدید : 102 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (1)

فروش اقساطی ایران خودرو دنا پلاس

امروزه بسیاری از افراد در سراسر شهرهای کشورمان، به دنبال خرید اقساطی دنا پلاس هستند تا از این طریق بتوانند یکی از بهترین و شیک ترین اتومبیل ها را در اختیار داشته و از این طریق لذت یک رانندگی بی نظیر را برای خود به ارمغان آورده و به دانش بسیار بالای مهندسین ایرانی پی ببرند. لازم است بدانید که برای خرید اقساطی دنا پلاس بایستی یک سری از مهمترین و اصلی ترین مدارک را تهیه و مهیا نمایید تا از این طریق اقدامات لازم برای خرید را انجام دهید. همچنین توصیه می شود که حتما قبل از خرید مورد نظرتان در مورد اتومبیل دنا پلاس اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید تا از این طریق با آگاهی بیشتری اقدام به خرید داشته باشید.

 

آشنایی با اتومبیل دنا

آیا می دانید آخرین و به روزترین شرایط خرید اقساطی دنا پلاس کی می باشد؟ آیا می دانید که برای خرید اقساطی دنا پلاس بایستی کی اقدام کنید؟ در این مقاله پیش روی خود سعی بر آن داریم تا در خصوص راهنمای خرید و فروش اقساطی اتومبیل دنا توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم که شما نیز می توانید ما را تا پایان این مطالب همراهی نمایید.

گروه صنعتی ایران خودرو توانسته است در سال های اخیر از یک محصول بسیار بی نظیر و شگفت انگیز رونمایی کند که نام آن را دنا نامیده و شما می توانید خودباوری، توانایی، خلاقیت مهندسین و متخصصان ایرانی را به راحتی در این خودرو مورد مشاهده قرار دهید. دنا اولین اتومبیل ایرانی می باشد که می توان به راحتی آن را با سایر اتومبیل های خارجی مورد مقایسه قرار داد و پی به با کیفیت بودن این اتومبیل برد. یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شده است تا امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید اقساطی دنا پلاس باشند، ایمنی بسیار بالای این اتومبیل است که از مهمترین آیتم های ایمنی این خودرو می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

-         شیشه های سولار که ضد اشعه می باشد.

-         داشتن چراغ های مه شکن عقب و جلو

-         مجهز به کیسه های هوا برای سرنشین جلو و راننده

-         ستون فرمان جمع شونده در تصادف

همچنین از خدمات رفاهی اتومبیل دنا نیز می توانیم به مواردی از جمله زیر اشاره داشته باشیم:

-         دارای بودن کارت طلایی 4 ستاره

-         داشتن خدمات پس از فروش در سراسر کشورمان

-         مجهز به سیستم تهویه مطبوع

-         مجهز به کروز کنترل

-         آینه های جانبی برقی

-         جابه جایی صندلی های جلو به شکل برقی

-         دارای سیستم رهیاب

از مشخصات فنی این اتومبیل نیز می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

-         حداکثر سرعت:205 کیلومتر در ساعت

-         نوع سوخت: بنزین بدون سرب اکتان 95

-         حجم موتور:1646

-         گنجایش مخزن بنزین: 70

-         استاندارد آلایندگی: یورو 4

حال شما نیز می توانید با توجه به مشخصات بسیار ارائه شده در خصوص این اتومبیل، تصمیم خود را برای خرید اقساطی دنا پلاس نهایی کنند. در ادامه مقاله سعی بر آن خواهیم داشت تا در خصوص اسناد و مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی دنا پلاس توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

 فروش اقساطی ایران خودرو دنا پلاس

فروش دنا پلاس ساده و توربو

در سال های اخیر شاهد افزایش میزان فروش و خرید اقساطی دنا پلاس هستیم چرا که بسیاری از خریداران با توجه به عدم داشتن قدرت مالی مناسب، برای خرید نقدی، به سمت خرید اقساطی این محصول روی آورند که بهترین اتومبیل را با هزینه ها و بازپرداخت های بسیار مناسبی تهیه و خریداری کنند. اگر شما نیز قصد دارید تا در آینده بسیار نزدیک، اقدام به خرید اقساطی دنا پلاس توربو داشته باشید، می توانید این فرصت بسیار بی نظیر را از دست ندهید و هم اکنون با همکاران ما از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود، در ارتباط باشید و از این طریق یکی از بهترین و شیک ترین رنگ اتومبیل دنا را تهیه و خریداری کنید. همچنین لازم است بدانید که کیفیت رانندگی بسیار بالا و امکانات رفاهی موجود در این خودرو سبب شده است تا بسیاری از خریداران با علاقه مندی بسیار بالایی اقدام به خرید آن داشته باشند. شما می توانید شرکت ها و نمایندگی های بسیار زیادی را در خصوص فروش دنا پلاس ساده و توربو مورد مشاهده قرار دهید که بی شک در این میان، اتو گالری ما یکی از معتبرترین و بهترین این شرکت ها می باشد و امروزه توانسته است با سیاست گذاری های بسیار جدید خود در خصوص فروش اقساطی دنا، توجه بسیاری از افراد را از سراسر کشور به سوی خود جذب کند.

چرا فروش اقساطی دنا پلاس داریم؟

توجه داشته باشید که در روزهای اخیر شاهد افزایش تقاضا برای خرید اقساطی دنا پلاس هستیم چرا که عدم ثبات قیمت های بازار سبب شده است تا قیمت این اتومبیل در یکی دو سال گذشته بسیار افزایش یابد و همین امر نیز قدرت خرید بسیاری از خریداران را کاهش داده است و افراد نیز به ناچار به سوی خرید اقساطی روی آورند. البته در نظر بگیرید که خرید اقساطی دنا پلاس می تواند یک سری مزیت هایی را به دنبال داشته باشید که از مهمترین این مزیت ها می توان به تحویل خودرو با پیش پرداخت بسیار کم و مناسب اشاره کر. شما می توانید در خرید اقساطی دنا پلاس، یکی از مناسب ترین و معقول ترین پیش پرداخت ها را انتخاب کرده و از این طریق ثبت نام کنید. البته در نظر بگیرید که در صورتی که پیش پرداخت پایینی را انتخاب کنید، در این صورت مجبور هستید بازپرداخت های بیشتری را به شکل ماهانه یا سه ماه یکبار پرداخت نمایید. شما می توانید جزئیات مربوط به شرایط فروش اقساطی دنا پلاس را به راحتی از همین وب سایت مورد مشاهده قرار دهید و در صورت داشتن هرگونه سوالی، با همکاران ما در تماس باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. همچنین اشاره به این نکته ضروری است که شما بایستی یک سری از اصلی ترین مدارک از جمله مدارک خریدار، مدارک ضامن و استعلام از محل سکونت را تهیه و آماده کنید. لازم به ذکر خواهد بود که در صورت عدم پرداخت اقساط در زمان مقرر شده، مجبور به پرداخت جریمه نیز خواهید شد. شما نیز این فرصت را از دست ندهید و با توجه به رنگ مورد نظرتان یکی از مدل های معمولی یا اتومات دنا را تهیه و عصر جدیدی را در رانندگی برای خود رقم بزنید.

helen بازدید : 105 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

شاید از خود بپرسید لیست پزشکان چیست؟ به لیستی که معمولا نام پزشکان و تخصص مربوطه شان در آن نوشته شده است، لیست پزشکان می گویند.

لیست پزشکان در سایت های مربوطه

معمولا اگر در اینترنت سرچ کنید لیست پزشکان، سایت های مختلف زیادی در رابطه با این موضوع برایتان نمایش داده می شود بیشتر این سایت ها نوار فیلتری در بالای سایتشان قرار داده اند این فیلتر می تواند تخصص، شهر، منطقه و حتی نام پزشک را جست و جو کند.

به این شکل که ابتدا شما تخصص، شهر و منطقه مورد نظرتان را وارد نموده و کلید جست و جو را می زنید در اینجا لیست پزشکان در تخصص و شهری که انتخاب کرده اید مثلا لیست پزشکان تهران، لیست پزشکان کرج، لیست پزشکان اصفهان، لیست پزشکان مشهد، لیست پزشکان شیراز و ... برایتان نمایش می یابد.

اما برخی سایت های دیگر تنها مربوط به یک شهر بوده یعنی برای پزشکانی که در این شهر طبابت می کنند این سایت تشکیل شده است به طور مثال:

لیست پزشکان کرج

لیست پزشکان تهران

لیست پزشکان مشهد

لیست پزشکان اصفهان

لیست پزشکان شیراز

این لیست مربوط به هر شهر بوده در سایت های شهر خودشان موجود است.

خوب برای استفاده بهتر از این لیست بهتر است با تخصص ها و زیر تخصص های پزشکی آشنایی داشته باشید.


 

لیست پزشکان

لیست تخصص های مختلف پزشکان

اولین پزشک ها، پزشکان عمومی هستند معمولا بیشتر پزشکان برای گرفتن تخصص ابتدا باید دوره عمومی را بگذرانند مردم بهتر است برای تشخیص بیماری ابتدا به پزشکان عمومی مراجعه کنند.

اگر با تشخیص پزشک عمومی نیاز به مراجعه به پزشک متخصص بود در آن صورت میتوانند به آن پزشک مراجعه نمایند.

یکی از پزشک های متخصص دندان پزشک ها هستند که تمام بیماری ها و کار های مربوط به دندان را انجام می دهند دندان پزشکی نیز زیر تخصص هایی مانند متخصص ارتودنسی، متخصص جراحی لثه، متخصص دندان پزشکی اطفال، متخصص ایمپلنت و ... تقسیم بندی می شوند.

تخصص در زمینه قلب و عروق یا کاردیولوژیست که این تخصص برای بیماری و درمان های مربوط به قلب است و زیر تخصص های مانند فلوشیپ نارسایی قلب، جراح قلب، فلوشیپ اینترونشنال و ... در این زمینه وجود دارند.

هر مشکل و بیماری در زمینه بیماری های مربوط به زنان باید با پزشک زنان و زایمان در میان گذاشته شود.

هر نوع بیماری و مشکلات مربوط به نوزادان و کودکان با پزشکان متخصص اطفال در میان گذاشته می شود که این تخصص نیز به زیر تخصص های فوق تخصص غدد کودکان، فوق تخصص نوزادان، فوق تخصص جراحی اطفال و ... تقسیم بندی می شوند.

یکی دیگر از تخصص ها در زمینه بیماری های روحی و روانی روان پزشک ها هستند بیماری هایی مانند جنون، آلزایمر، دوقطبی و ... باید توسط این متخصصان درمان گردد.


 

لیست پزشکان

تخصص در زمینه کم کاری و پرکاری تیروئید و تمام غدد بدن مربوط به متخصص غدد است.

به منظور عکس برداری در تمام زمینه های رادیولوژی و اشعه ایکس برای تشخیص بیماری ها باید بعد از تجویز پزشک به متخصص رادیولوژی مراجعه نمود.

متخصصان ریه بیماری های مربوط به ریه را تشخیص و درمان می کنند.

در زمینه بیماری های ستون فقرات و سیستم عصبی و مغز باید به متخصص های مغز و اعصاب یا نورولوژیست  مراجعه کرد برخی از زیر تخصص های این رشته متخصص درد، متخصص ام اس، متخصص سرع، متخصص ستون فقرات و ... هستند.

برای تشخیص و درمان انواع سرطان باید به پزشکان انکولوژیست مراجعه نمود.

هر بیماری در زمینه استخوان بدن مانند پوکی و ورم مفصل ها باید با پزشک متخصص این زمینه یعنی ارتوپد در میان گذاشته شود زیر تخصص های این رشته متخصص جراحی دست و پا، متخصص کایروپراکتیک، فوق تخصص مچ پا و ... هستند.

بیماری های مربوط به گوش، حلق و بینی باید توسط متخصص این زمینه درمان شود.

تخصص بینایی یا همان چشم پزشک که تمام مشکلات مربوط به چشم را تشخیص و درمان می کند.

شنوایی سنجی نیز یکی دیگر از تخصص هاست که افراد برای تست شنوایی توسط پزشک به این متخصص مراجعه می کنند.

با لیستی از تخصص های پزشکی در متن بالا آشنا شدیم این لیست به افراد کمک  می کند تا متخصص مخصوص به بیماری خود را پیدا کرده و با وارد کردن نام تخصص، شهر و منطقه خود با لیست پزشکان مربوطه روبرو و به آنان مراجعه نمایند.

helen بازدید : 97 یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

راهنمای خرید آنلاین: چگونه می توان بهترین قیمت ممکن را بدست آورد فصل خرید تعطیلات کاملاً در حال جابجایی است و این بدان معناست که خرید آنلاین در تمام مدت زمان خواهد بود! برای کمک به شما در گرفتن بهترین معاملات ، تخفیف ها و قیمت ها ، در اینجا نکاتی و راهکارهایی وجود دارد که به شما کمک می کنند تا بیشترین هزینه را در خریدهای آنلاین خود صرفه جویی کنید - در هر زمان از سال! چگونه می توان در هنگام خرید آنلاین بهترین تخفیف ها را بدست آورد فهرست مطالب: سه نکته برتر برای ذخیره آنلاین برنامه ها و ابزارهای آنلاین برای صرفه جویی ابزار مقایسه قیمت روش های پرداخت پس انداز اضافی سه نکته برتر برای ذخیره آنلاین سه نکته برتر برای خرید آنلاین خرید آنلاین راحت است و این یک راه عالی برای بدست آوردن بهترین قیمت ممکن قبل از خرید است. خرده فروشان می دانند که این رقابت بصورت آنلاین سنگین است ، به این معنی که آنها مایل به فروش هستند و تمایل بیشتری برای ارائه تخفیف برای خریداران آنلاین دارند. در اینجا چند روش برای صرفه جویی در هزینه های بزرگ هنگام خرید آنلاین آورده شده است و حتی مجبور نیستید وب سایت یک فروشگاه را ترک کنید: 1. موارد را در لیست دلخواه خود یا در سبد خرید آنلاین نگه دارید وقتی محصولی را به لیست خواسته های خود یا سبد خرید آنلاین اضافه می کنید ، مشخص است که شما علاقه مند هستید. اگر مانند این اقدام کنید که می خواهید چیزی را خریداری کنید و درست قبل از خرید خود پس بگیرید ، این احتمال وجود دارد که شما یک ایمیل را با یک کد تبلیغی یا کوپن دریافت کنید تا شما را ترغیب کند به عقب برگردید و از طریق آن پیگیری کنید. چند روز زود هنگام خرید را در نظر بگیرید. با خرید با استفاده از آدرس ایمیل خود به وب سایتها وارد شوید و خریدهای آینده خود را به سبد خرید آنلاین خود اضافه کنید. سپس به سادگی مرورگر را ببندید. ایمیل خود را طی چند روز آینده بررسی کنید و ببینید آیا توانستید قیمت بهتری کسب کنید! 2. به لیست های ایمیل و کلوپ های وفاداری بپیوندید در طول سال ، بسیاری از خرده فروشان معاملات انحصاری بصورت آنلاین (یا درون فروشگاهی) بویژه برای خریدارانی که برای ایمیل ثبت نام کرده اند ارائه می دهند. ایجاد حساب کاربری و پیوستن به باشگاههای وفاداری در مکانهایی که اغلب آنها را خریداری می کنید. اگر اولین بار است که می خواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید ، حتی می توانید از تخفیف خرید بعدی خود استفاده کنید! این ایمیل ها می توانند جمع شوند ، بنابراین ممکن است ارزش خود را برای ایجاد یک حساب ایمیل دوم فقط برای خرید آنلاین داشته باشد. 3. انتخاب رایگان فروشگاه را انتخاب کنید اگر غالباً به صورت آنلاین خرید می کنید ، می توانید در طی سال با صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل ، صرفه جویی زیادی داشته باشید. بیشتر فروشگاه ها وانت رایگان فروشگاهی را ارائه می دهند که معمولاً در همان روز در دسترس است. بسیاری از فروشگاه ها همچنین برای پاداش اعضای یا اعضای باشگاه وفاداری حمل و نقل رایگان ارائه می دهند. تبلیغات با این وجود ، در واقع انجام خرید آنلاین بصورت آنلاین راهی عالی برای بدست آوردن کمترین قیمت است. فروشگاه ها اغلب از آنجا که هیچ هزینه اضافه ای ندارند می توانند قیمت های آنلاین را پایین تر تبلیغ کنند. همچنین یافتن تخفیف ، معاملات و پایین ترین قیمت ها آسان تر است. برنامه ها و ابزارهای آنلاین برای صرفه جویی در حالی که به احتمال زیاد می خواهید به صورت آنلاین قیمت پایین تری پیدا کنید ، می توانید تخفیف های اضافی ، کدهای تبلیغی و تخفیف های اضافی را از برنامه ها و وب سایت های شخص ثالث دریافت کنید. در اینجا چند مورد از برنامه های مورد علاقه ما برای صرفه جویی در اینترنت بزرگ وجود دارد.

https://sosokan.ir/%d9%82%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88/ https://sohanian.ir/%d9%82%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88/ https://sibala.ir/%d9%82%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88/ https://seratmag.ir/%d9%82%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88/

helen بازدید : 95 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

اینستاگرام در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای در جذب کاربران به خود داشته و توانسته است در کشورهای بسیاری از جمله ایران، به محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی تبدیل شود.

 

در مقاله‌ای اختصاصی، به آموزش اینستاگرام به صورت کاملا اختصاصی خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.

هنگام نگارش این متن اینستاگرام نسخه‌ی ۱۴.۱ است و طی این مسیر کم‌و‌کاستی‌های بسیاری را برطرف و امکانات متنوعی را نیز به خود اضافه کرده است که از جدیدترین این تغییرات می‌توان به امکان ارسال پست‌های آلبوم در سایز آزاد، امکان ارسال استوری‌ها از طریق دایرکت، نظرات تو در تو مانند فیسبوک و‌... اشاره کرد. در ادامه به معرفی بخش‌های این اپلیکیشن و ترفند‌های مربوطه می‌پردازیم.

آموزش ثبت نام در برنامه

ثبت نام در اینستاگرام یکی از راحت‌ترین عضویت‌های موجود در اپلیکیشن‌های اجتماعی است. در همان ورود اول، از شما خواسته می‌شود که اطلاعات اکانت خود را برای ورود به اکانت وارد کنید. اگر این اولین مراجعه‌ی شما است، می‌توانید با لمس گزینه‌ی Sign Up و سپس Signup with email or phone number وارد صفحه‌ی ساخت اکانت شوید تا با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن خود، در برنامه ثبت نام کنید. اگر از روش ایمیل استفاده کنیدT می‌توانید بدون تأیید لینک فعال‌سازی، وارد اینستاگرام شوید. اما اگر شماره تلفن را وارد کنید ابتدا باید کد تأیید را که به شما پیامک شده است در برنامه وارد کنید تا به مرحله‌ی بعد بروید.

  • در مرحله‌ی بعدی از شما خواسته می‌شود تا نام کامل خود (دلخواه) و یک رمز عبور برای اکانت انتخاب کنید. بعد از تکمیل این بخش و لمس گزینه‌ی Next، به مرحله‌ی اصلی یعنی تعیین نام کاربری یا آی‌دی خواهیم رسید. آی‌دی مورد نظرتان را وارد کنید و بعد از تأیید آزاد بودن آن، به مرحله‌ی بعدی بروید.

  • در این بخش از شما خواسته می‌شود تا برای پیدا کردن دوستان احتمالی، اکانت خود را به اکانت فیسبوک متصل کنید. اگر به هر دلیلی تمایلی به انجام اینکار ندارید گزینه‌ی Skip را انتخاب کنید تا به مرحله‌ی آخر ثبت نام وارد شوید.

  • در این بخش اینستاگرام مخاطبان شما را اسکن می‌کند و هر شخصی که اکانت اینستاگرام داشته باشد (با این شرط که شماره تلفن خود را در اکانت ثبت کرده باشد) به شما معرفی می‌کند تا در صورت تمایل او را فالو کنید. پیشنهادهای خود اینستاگرام نیز در تب جداگانه‌ای به شما نمایش داده می‌شوند تا با مرور محبوب‌ترین پیج‌های این شبکه، موارد دلخواه را فالو کنید.

کار تمام است. اکنون وارد محیط اینستاگرام شده‌اید. برای انتخاب عکس پروفایل نیز کافی است به پروفایل خود مراجعه کنید و با لمس طولانی روی عکس خام فعلی، یا مراجعه به بخش Edit You Profile عکس مورد نظرتان را انتخاب و آپلود کنید.


معرفی چهار بخش اصلی برنامه

در نوار ابزاری که در پایین صفحه قرار دارد ۵ گزینه وجود دارد که به جز گزینه میانی که مربوط به ارسال پست جدید است و در ادامه آن را معرفی می‌کنیم، ۴ گزینه دیگر به ۴ بخش اصلی اینستاگرام اختصاص دارند.

گزینهی اول (آیکون خانه) مربوط به بخش اصلی برنامه یا به اصطلاح Feed-ها است. این بخش مانند Home Page فیسبوک عمل می‌کند و پست‌های ارسال‌شده توسط اشخاصی که آن‌ها را فالو کرده‌اید به‌صورت یکجا در این بخش به نمایش گذاشته می‌شوند. این بخش در ابتدا پست‌ها را به ترتیب زمان انتشار نمایش می‌داد که متاسفانه در اقدامی عجیب از سوی مسئولین اینستاگرام و با وجود مخالفت‌های اکثر کاربران این شبکه، ترتیب نمایش پست‌ها کاملا به هم ریخت و هم اکنون پست‌ها به‌صورت به هم ریخته و شانسی نمایش داده می‌شوند. البته خود اینستاگرام اعلام کرده است که ترتیب پست‌ها را طوری نمایش می‌دهد که پست‌هایی که برای شما مهم‌تر است در بخش بالاتر نمایش داده شود؛ اما در عمل شاهد چنین موضوعی نیستید و پست‌ها به‌صورت کاملا Random نمایش داده می‌شوند.

گزینه‌ی دوم (آیکون ذره بین) بخش جستجوی اینستاگرام است که در آن به موارد مهم و بااهمیتی دسترسی خواهید داشت.

  • اولین بخش که در بالای صفحه قرار گرفته، مربوط به بخش جستجو است. در این قسمت با چهار تب متفاوت (Top, People, Tags و Places) رو‌به‌رو خواهید شد. اگر کلمه‌ مورد نظر شما در بخش اکانت‌ها (People) جستجو شود، صفحههای مربوط به آن و اگر همین کلمه در بخش هشتگ‌ها (Tags) جستجو شود نیز تمامی عکسهای مرتبط با موضوع جستجوشده‌، برای شما به نمایش در خواهد آمد. بخش Top نیز ترکیبی از آی‌دی‌ها، هشتگ‌ها و مکان‌ها است و زمانی که کلمه‌ای را در کادر جستجو وارد می‌کنید می‌توانید در تب Top تمامی موارد مهم را اعم از هشتگ و... مشاهده کنید

  • دومین بخش مربوط به یک نوار باریک است که در آن می‌توانید لایو ویدیوها و استوری‌‌های محبوب و منتخب را مشاهده کنید تا در صورت تمایل آن‌ها را تماشا کنید. اگر با مفهوم لایو ویدیو یا استوری آشنایی ندارید در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

  • بخش سوم نیز مربوط است به عکس‌ها و ویدیوهایی که به‌صورت اتفاقی از حساب‌های مختلف اینستاگرام (که فالو نکرده‌اید) به شما نمایش داده می‌شوند. این انتخاب‌ها بر اساس علایق شما صورت می‌گیرد، به این معنا که اینستاگرام با آنالیز افرادی که فالو کرده‌اید و تصاویری که لایک می‌کنید، عکس‌ها و ویدیوهایی که احتمالا برای شما جالب است، در این بخش برای شما نمایش می‌دهد. 

گزینهی سوم (آیکون قلب) بخش مدیریت اعلانها است. این بخش شامل دو برگه جداگانه با عنوان You و Following است. در بخش You اگر کسی برای شما درخواست دوستی بفرستد، عکس شما را لایک کند یا برایتان کامنت بگذارد به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. در تب دوم نیز میتوانید اطلاعات مختصری از افرادی که آنها را فالو کردهاید پیدا کنید. برای مثال میتوانید متوجه شوید که دوستتان چه عکسهایی را لایک یا به تازگی چه صفحهای را فالو کرده است

گزیه چهارم (آیکون آدمک) نیز پروفایل شخصی شما است. در این بخش تمامی عکسها و ویدیوهایی که ارسال کردهاید وجود دارند و میتوانید به تغییر اطلاعات اکانت خود بپردازید.


معرفی منوی تنظیمات و کارکرد هر گزینه

زمانی که در صفحه پروفایل خود قرار دارید، می‌توانید با لمس گزینه «سه نقطه» در بالای صفحه، به تنظیمات اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. در این منو چندین گزینه وجود دارد که در ادامه به معرفی جزئی آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • Invite Facebook Friends: توسط این گزینه میتوانید با متصل کردن اکانت فیسبوک خود به اینستاگرام،  اکانت خود را به دوستانتان معرفی کنید و از آن‌ها بخواهید که شما را پیدا و فالو کنند.
  • Invite Friends: این گزینه نیز همان امر دعوت را با روش‌های دیگر همچون ایمیل یا اشتراک‌گذاری از طریق باقی اپلیکیشن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • Facebook Friends: توسط این گزینه میتوانید بعد از اتصال اکانت اینستاگرام شما به اکانت فیسبوک، دوستان فیسبوکی خود را که در اینستاگرام هم حضور دارند پیدا و در صورت تمایل فالو کنید.
  • Contacts: این گزینه شماره تلفن‌های موجود در گوشی شما را اسکن می‌کند و افرادی را که عضو اینستاگرام باشند به شما نمایش می‌دهد. البته شرط این موضوع این است که دوستان شما شماره تلفنشان را در اکانت اینستاگرام ثبت کرده باشند در غیر این صورت حتی اگر عضو اینستاگرام باشند در این بخش نمایش داده نمی‌شوند.
  • Story Setting: این بخش مربوط به تنظیمات استوری است که در آن میتوانید مشخص کنید چه افرادی (همه یا فقط کسانی که فالو کرده اید) قادر به ارسال نظر درباره استوری‌های شما باشند. اگر دوست دارید شخص یا اشخاص بخصوصی قادر به تماشای استوری‌های شما نباشند نیز میتوانید در همین صفحه آن‌ها را مشخص کنید. عمر استوری‌ها ۲۴ ساعت است و بعد از آن به‌طور خودکار حذف می‌شوند؛ بنابراین اگر می‌خواهید عکس یا ویدیویی که در استوری آپلود می‌کنید در گوشی نیز ذخیره شود، می‌توانید گزینه‌ی Save Sahred Photos را در بخش انتهایی این صفحه روشن کنید.
  • Edit Profile: توسط این گزینه که در همان صفحه‌ی اصلی پروفایل نیز در دسترس قرار دارد میتوانید اطلاعات اکانت خود را تغییر دهید. نام، آی‌دی، بیوگرافی، عکس پروفایل، لینک سایت، ایمیل، شماره تلفن و‌... از مواردی هستند که در این بخش میتوانید آن‌ها را ویرایش کنید.
  • Two-Factor Authentication: توسط این امکان میتوانید ورود دو مرحله‌ای را برای اکانت خود فعال کنید. بعد از فعال‌سازی، از این پس هنگام ورود به اکانت علاوه بر رمز ورود، یک کد فعال‌سازی نیز (که به شماره شما پیامک می‌شود) مورد نیاز خواهد بود.
  • Post You've liked: در این بخش تمامی عکسها یا ویدیوهایی در طول استفاده‌ی خود از اینستاگرام لایک کردهاید جمعآوری خواهند شد تا بتوانید در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
  • Blocked Users: کاربرانی که بنا به هر دلیلی بلاک کرده‌اید در این بخش لیست خواهند شد تا در آینده و در صورت نیاز بتوانید آن‌ها را آنبلاک کنید.
  • Switch To Business Profile: از این گزینه میتوانید برای تبدیل اکانت خود به اکانت تجاری استفاده کنید. مشاهده‌ی آمار دقیق از بازدید پست‌ها، ساعات شلوغی پیج، اضافه کردن گزینه‌ی تماس یا آدرس و‌... از مواردی هستند که با تبدیل پیج عادی به پیج تجاری به اکانت شما اضافه خواهند شد.
  • Private Acc: این گزینه حالت خصوصی را برای اکانت شما فعال می‌کند. در حالت عادی تمامی پست‌ها و ویدیوهایی که در اینستاگرام آپلود می‌کنید و حتی لیست افرادی که فالو کرده‌اید برای تمام کاربران قابل نمایش هستند و همچنین هرشخصی می‌تواند به‌طور آزادانه شما را فالو کند. اما با خصوصی کردن اکانت خود، هر شخص برای آنکه شما را فالو کند نیاز به تأیید شما دارد و تا قبل از آن نیز قادر به مشاهده‌ی پست‌هایی که در پیج دارید نخواهد بود.
  • Linked Acc: این گزینه نیز برای متصل کردن اکانت فیسبوک، توبیتر و.. به اینستاگرام به کار میرود که علاوه بر مزیت آن در بازیابی رمز عبور، میتوان با استفاده از آن پستهای ارسال‌شده را نیز بین اکانتها همگامسازی کرد.
  • Contacts: این گزینه شماره تلفن‌های موجود در گوشی شما را اسکن می‌کند و افرادی را که عضو اینستاگرام باشند به شما نمایش می‌دهد. البته شرط این موضوع این است که دوستان شما شماره تلفنشان را در اکانت اینستاگرام ثبت کرده باشند در غیر این صورت حتی اگر عضو اینستاگرام باشند در این بخش نمایش داده نمی‌شوند.
  • Language: زبان برنامه در این بخش قابل تغییر است که البته زبان فارسی جزوی از آن نیست.
  • Push Notification: اگر کسی عکس یا کامنت شما را لایک کند، برای شما کامنت بگذارد، شما را فالو کند، لایو ویدیو اجرا کنید و‌... اینستاگرام برای شما یک نوتیفیکیشن ارسال می‌کند تا شما را از آن باخبر کند. در این بخش میتوانید به‌صورت تفکیک‌شده روی این موارد کنترل داشته باشید و مواردی که تمایلی به آن ندارید خاموش کنید. برای مثال بسیار مهم است که از کامنت‌ها یا دایرکت‌هایی که برایمان ارسال می‌شود باخبر شویم، اما دانستن آنکه چه کسانی ما را فالو کردند یا تصاویرمان را لایک کرده‌اند اهمیت چندانی ندارد و می‌توان اطلاع‌رسانی آن‌ها را خاموش کرد.
  • Celluar Data Use: در این بخش میتوانید در صورت تمایل حجم مصرفی اینستاگرام را مقدار کمی کاهش دهید. استفاده از این موضوع تجربه‌ی استفاده از اینستاگرام را کمی ناخوشایند می‌کند و ممکن است زمان بیشتر برای بارگذاری و حتی کیفیت کمتری در عکس‌های لود شده شاهد باشید.
  • Comments: خوشبختانه اینستاگرام امکان بستن کامل کامنت‌ها را برای پست‌های اینستاگرام مهیا کرده است که در ادامه به آموزش آن خواهیم پرداخت. اما اگر دوست ندارید که کامنت‌ها را به‌طور کامل ببندید، میتوانید از امکان سانسور کامنت‌ها استفاده کنید. در این بخش میتوانید کلمات خاصی را مشخص کنید تا اگر کامنتی حاوی آن کلمات بود به‌طور خودکار سانسور شود و برای شما و کاربران دیگر نمایش داده نشود. برای مثال با وارد کردن برخی کلمات رکیک، نژادپرستانه، سیاسی و‌... میتوانید فضای پاک‌تر و آرام‌تری در کامنت‌های خود داشته باشید.
  • Upload Quality: این گزینه مربوط به کیفیت پست‌هایی است که آپلود می‌کنید اما بهتر است آن را دست نخورده باقی بگذارید.
  • Save Original Photo And Video: اگر می‌خواهید یک عکس یا ویدیو را به‌صورت زنده و توسط دوربین داخلی اینستاگرام ثبت و آپلود کنید، میتوانید با روشن گذاشتن این ۲ گزینه، اینستاگرام را طوری تنظیم کنید که بعد از ارسال، یک نسخه از آن‌ها را نیز در گالری گوشی شما ذخیره کند. اگر این ۲ گزینه خاموش باشند، پست‌هایی که از طریق دوربین داخلی اینستاگرام ثبت می‌کنید (نسخه خام) در گوشی ذخیره نخواهند شد.
  • Add Account: توسط این گزینه میتوانید در صورتی که بیش از یک اکانت اینستاگرام دارید، آن‌ها را نیز در برنامه وارد کنید و به تفکیک به مطالب هر کدام دسترسی داشته باشید.

 منبع : https://www.zoomit.ir/2015/5/9/20194/all-thing-about-instagram/

helen بازدید : 87 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

what-disadvantages-of-1200-reeds-carpet.jpg

درست است که فرش 1200 شانه زیبایی فراوانی دارد اما دارای معایبی می باشد .

یکی از معایب 1200 شانه این است که به خاطر نخ های ظریف و نازکی که دارد ، دارای عمر و ماندگاری پایینی می باشد .

عمر و ماندگاری این فرش ها نسبت به فرش های 500 ، 700 و 1000 شانه کمتر می باشد .

این قالی ها به خاطر نخ های نازک و ظریفشان به مراقبت بیشتری نیاز دارند .

و باید زمانی که لکه زدند با احتیاط آن را تمیز کنید که به الیاف فرش آسیبی وارد نشود .

بهتر است شستشوی 1200 شانه را به قالی‌شویی های معتبر بسپارید .

از معایب دیگر فرش 1200 شانه این است که ارتفاع خاب کوتاهی دارند .

و زمانی که روی آن راه می روی ، احساس لذت بخشی نداری .

زیبایی و جذابیت محصولات قالی های 1200 شانه بسیار کمتر از قالی های 1500 شانه می باشد .

زیبایی نقشه های شلوغ روی فرش 1200 شانه بسیار کمتر از فرش 1500 شانه می باشد .

این قالی ها را بیشتر برای زیبایی و جذابیت دکوراسیون یک محیط استفاده می کنند .

helen بازدید : 110 سه شنبه 26 فروردین 1399 نظرات (0)

بیوگرافی و زندگینامه خواننده محسن ابراهیم زاده + عکس

  • نام:محسن ابراهیم زاده
  • تاریخ تولد:17 شهریور 1366
  • محل تولد:تربت حیدریه
  • سبک : پاپ
  • پیشه:خواننده و آهنگساز
  • سال های فعالیت:1389-اکنون

زندگینامه محسن ابراهیم زاده - محسن ابراهیم زاده اهل کجاست ؟

محسن ابراهیم زاده 17 شهریور سال 1366 در تربت حیدریه متولد شد. مدتی در کرج ساکن بود ولی در حال حاضر ساکن قلعه حسن خان (شهر قدس) می باشد، اولین بار بطور جدی صدایش در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران شنیده شد، او در سال 96 برای برنامه مهتاب شبکه تهران تیتراژ ویدیویی خواند که به شدت وی را به محبوبیت و شهرت رساند، نام این آهنگ سال نو می باشد.

جا پای پاشایی

فرم خواندن و استقبال مردم می تواند از وی مرتضی پاشایی 2 را بسازد، چه بسا مهدی کرد نیز در شکل گیری یک خواننده با استاندارد مردم پسند خیلی میتواند دخیل باش

پرسپولیسی

وی به شدت طرفدار پرسپولیس و رنگ قرمز است

ازدواج محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

او از سن 14 سالگی شروع به قرائت قرآن کرد. صدای او رفته رفته به حوزه ی موسیقی کشیده شد تا بالاخره در سال 1388 دوره های آموزش موسیقی را نزد استاد نیکنام گذراند و در همان سال اولین ملودی خود را تحت عنوان هنوزم وقتی میخندی با بازخوانی از ترک تورج شعبان خانی ساخت و منتشر کرد که با استقبال خوبی رو به رو شد. محسن ابراهیم زاده در سال های اخیر با انتشار آهنگ هایش در فضای مجازی محبوبیت خوبی به دست آورده است.

منبع : ویرگول

helen بازدید : 98 سه شنبه 26 فروردین 1399 نظرات (0)

ملودی چیست؟

برای بسیاری از ما موسیقی به معنای ملودی است ولی واقعا ملودی چیست؟

همه ی ما در مدرسه، اتومبیل، و یا هنگام گردش و کارهای روزانه ملودیی را زمزمه کرده‌ایم.

پس از شنیدن یک قطعه ی موسیقی اغلب می‌توانیم ملودی آن را به‌خوبی به یاد آوریم.

ملودی‌های آشنا قادر هستند تجربه‌ها و احساسات پرشور گذشته را از نو در ما برانگیزند.

برای چنین انگیزشی نه به کلام و ساز نیازی هست و نه به آوازخوان و ارکستری بزرگ – فقط چند نت کفایت می‌کند.
تشخیص ملودی آسان‌تر از تعریف آن است.

ملودی چیست؟

با این همه، ملودی سرشتی ویژه دارد و حضور آن در موسیقی تمام دوران‌ها و ملت‌ها دیده می‌شود.

شاید این ‘سرشت’ بیان‌ناپذیر ملودی که تداعی‌کننده ی احساساتی بی‌شمار است

هرگز در قالب یک تعریف فرهنگ‌نامه‌ای نگنجد.و اما ملودی چیست؟

ملودی زنجیره‌ای از صداهای جداگانه و پیاپی است

که در مجموع، کلیتی در خور تشخیص را می‌سازند. ملودی آغاز شده، پیش می‌رود و پایان می‌یابد و دارای جهت، شکل و پیوستگی است.

حرکت بالا رونده و پایین رونده ی صداهای زیر و بم ملودی، حسی از تنش و آسودگی،

انتظار و رسیدن را دربر دارد و این همان منحنی یا خط ملودیک است.

حرکت ملودی با فاصله‌هایی کوچک که فاصله ی پویشی  یا فاصله ی پیوسته نامیده می‌شوند

یا با فاصله‌هایی بزرگ‌تر که فاصله ی پرشی  یا فاصله ی گسسته نام دارند صورت می‌گیرد.

فاصله ی پیوسته، فاصله ی میان هر دو نت پیاپی در گام آشنای دو، ر، می … است

(فاصله ی میان دو تا ر، ر تا می و ..) فاصله‌ای که بزرگ‌تر از فاصله ی پیوسته باشد

به‌عنوان یک فاصله ی گسسته شناخته می‌شود (برای نمونه، فاصله ی میان دو تا می).

در ملودی، علاوه بر حرکت‌های بالا رونده و پایین‌رونده ی پیوسته یا گسسته، یک نت منفرد نیز ممکن است

به سادگی تکرار شود. گسترهٔ یک ملودی، یا فاصلهٔ میان بم‌ترین و زیرترین صداهای آن، می‌تواند کوچک یا بزرگ باشد.

برای مثال، در ملودی‌های کودکانه حرکت‌ها بیشتر پیوسته است

و در گستره ی کوچکی صورت می‌گیرد

اما در اغلب دیگر انواع موسیقی، فاصله‌های گسسته و پیوسته کم‌وبیش به یک اندازه و در گستره ی پهناورتری به‌کار گرفته می‌شوند.

ملودی‌های سازی در مقایسه با ملودی‌های آوازی‌گرایش به گستره ی پهناورتری دارند و اغلب دربردارنده ی نت‌های پرشی و سریعی هستند

که سرایش آنها ممکن است دشوار باشد.

منبع : https://hitmelodi.com

helen بازدید : 103 شنبه 09 فروردین 1399 نظرات (0)

قالی یا فرش نوعی زیرانداز بافته شده از الیاف پنبه، پشم و در بعضی مواقع از ابریشم است که به طور معمول برای پوشیدن زمین به کار می‌رود.

از آنجا که قالی و فرش همیشه نقش‌های زیبا بر خود داشته‌اند، امروزه به جنبهٔ تزئینی آن نیز توجه می‌شود.

بشر از زماني كه خود را شناخت و ضرورت وجود ملزومات زندگي روزمره را احساس نمود، به فكر داشتن منسوجي بود تا  بتواند او را در برابر سرما و سختي زمين محافظت نمايد. پشم و موي حيواناتي نظير گوسفند و بز، اولين يافته هاي بشر براي برآوردن اين نياز بود و متعاقباً پوست اين حيوانات اولين زيرانداز يا به عبارت ديگر فرش منسوج بود.
    به دنبال تغییر و تحول و پيشرفت در زندگي، بشر یاد گرفت كه مي تواند با به هم آمیختن و فشردن رشته های پشم، زيراندازي ضخيم تر و گرم به نام نمد تهيه نمايد. و به دنبال آن  با فراگيري فنون ريسندگي و تابندگي، نخهاي پشمي را توليد نمود .

تبدیل الیاف به نخ، ریسندگی نامیده می شود. انسان از هزاران سال پیش به این موضوع پی برده بود که اگر دسته ای از الیاف را با کشش دادن، موازی کرده و آن را تاب دهد فشار و اصطکاک سطحی به وجود آمده بین

   الیاف، باعث درگیری آن ها به یکدیگر شده و رشته ای مقاوم تر را تشکیل می دهند که همان نخ است. این عمل اساس تبدیل الیاف به نخ است       که ریسندگی نامیده می شود.

      ریسندگی بر سه اصل استوار است:


      1) کشش دادن و موازی کردن الیاف.
      2) تاب دادن.
      3) پیچیدن و تولید نخ.

      براي اولين بار با ادغام رشته نخهاي افقي و عمودي نخ هاي پشم، گليم را ابداع كرد و اين سرآغازي بود براي ابداع فرش گره دار يا پرزدار كه هنر و        فني پيشرفته تر بود.


    تاكنون تاريخ دقيق اين ابداعات براي ما مشخص نشده است، اما در ميان فرشهاي گره دار، قديمي ترين يافته، مربوط به پنج قرن قبل از ميلاد مسيح مي باشد. اين فرش كه به دليل محل يافتن آن در اعماق يخهاي دره هاي پازيريك با نام فرش پازيريك شهرت جهاني يافته، توسط سرگئي رودنكو، باستان شناس معروف روس كشف گرديد.
    

    تمامي نقش و نگاره هاي موجود بر روي اين فرش مشابهت فراواني با نگاره ها و حجاريهاي كاخ تخت جمشيد در ايران دارد. اين شباهت به اندازه اي است كه كاشف آن در اولين دقايق اكتشاف در سال 1947 ميلادي اظهار نمود: "تخت جمشيد را به ياد مي آورد".
    به غير از فرش پازيريك كه تقريباً سالم ترين فرش است كه از گذشته هاي بسيار دور به زمان ما رسيده، پاره فرشهايي نيز چه در ايران و چه در خارج از آن كشف گرديده كه مشهورترين آنها قطعات كشف شده در اكتشافات شهر قومس در نزديكي دامغان و همچنين قطعات كشف شده در شهر سوختة سيستان مي باشند. 

helen بازدید : 97 جمعه 23 اسفند 1398 نظرات (0)
مشاوره بر اساس نظر متخصصان و نظریه پردازان این حرفه عبارت است یک رابطه روانشناسانه بین دو نفر که یک طرف این رابطه فردی است که به نوعی با چالش ها و مسایل زندگی رو به رو است و برای حل این مسایل نیاز به کمک دارد و طرف دیگر رابطه فردی است که در زمینه های روانشناسی، مسایل اجتماعی و فرهنگی تخصص دارد. در این را بطه فرد متقاضی خدمت، بیمار نامیده نمی شود بلکه مراجع نام دارد. و تمام تلاش مشاور این است که به او کمک کند تا به بتواند دید روشن تری نسبت به مسایل خود پیدا نموده جایگاه خود و دیگران ونیز عوامل محیطی و اجتماعی را در مورد مسایل خود درک کند و با شناخت و استفاده از قابلیت ها و توانمندی های خود به حل مسایلش بپردازد. در فرایند مشاوره نقش اساسی به عهده مراجع است چرا که هدف مشاوره کمک به رشد فرد است تا بعد از این خود بتواند بدون کمک مشاور مشکلاتش را تحلیل و به رفع آن کمک کند. مشاور کیست؟ در فرایند مشاوره سه عنصر شخصیت، دانش و مهارت مشاور، نقش بسیار اساسی بازی می کند. کارل راجرز روانشناس و مشاور انسان گرا اعتقاد دارد در فرایند مشاوره شخصیت مشاور۶۳% و مهارت و تکنیک ۳۷%نقش دارد. لذا مشاور موفق کسی است ضمن دارا بودن مهارتهای تخصصی و دانش کافی از لحاظ روانی نیز فرد سالم و نیز انسان دوست باشد. در غیر این صورت نه تنها نمی تواند کمکی به مراجعین خود ارایه دهد بلکه برای خود و مراجعین نیز مشکل ساز خواهد بود.
دو عنصر ضروری دیگر در فرایند مشاوره دانش و مهارت کافی است. مشاوره، حرفه ای است علمی و بسیار حساس که با خصوصی ترین و محرمانه ترین و نیز پیچیده ترین مسایل انسانها سرو کار دارد لذا داشتن صرف اطلاعات محدود روانشناسی به تنهایی نمی تواند فرد را در مقام یک مشاور حرفه ای قرار دهد. برای مشاور شدن لازم است فرد تحصیلات دانشگاهی در مقطع فوق لیسانس یا دکتری در زمینه مشاوره یاروانشناسی بالینی داشته باشد. البته سیستم آموزشی کانادا به مددکاران اجتماعی هم این امکان را می دهد که در صورت دارا بودن مدرک فوق لیسانس در این زمینه به ارایه خدمات بپردازند. علاوه بر مدرک دانشکاهی برای اشتغال در این حرفه، لازم است متخصصین از مراجع قانونی اجازه کار دریافت کنند اصطلاحا رجیستر شوند که این امرضامن حفظ کیفیت خدمات ارایه شده و حمایت از حقوق مراجعین خواهد بود. بنا براین هر مراجعی حق دارد که از مشاور خود دراین زمینه سوال کند تا از کیفیت خدمات ارایه شده و نیز حفظ حقوق خود اطمینان حاصل کند. چه کسی نیاز به مشاوره دارد؟
اگر منحنی نرمال سلامت روان جامعه را در نظر بگیریم تقریبا ۹۵% افراد جامعه در طیف سالم قرار می گیرند و تنها ۵% دچار بیماری روانی هستند. البته این بدان معنی نیست که این ۹۵% مشکلی ندارند بلکه بدان معنی است که درگیر مسائل زندگی بودن به معنی بیماری نیست. این طیف وسیع مردم نه تنها بیمار نیستند بلکه خود توانایی بالقوه حل مشکلاتشلن را دارند. آنها نیاز دارند با کمک فردی حرفه ای با کشف قابلیتهای خود به گونه ای با چالش های زندگی و مشکلات موقعیتی رو به رو شده و به حل آنها اقدام کنند. با توجه به نوع مشکل مطرح شده از سوی مراجع، خدمات مشاوره در چهار زمینه اساسی ارایه می شود
۱- مشاوره سلامت روان: این نوع مشاوره مربوط است به زمینه های فردی مانند مسایل عاطفی، اضطراب، غمگینی، افسردگی، وسواس ترس ودیگر مسائل عاطفی که خفیف بوده و با اقدامات غیر دارویی بهبود پیدا می کند
۲- مشاوره خانوادگی و زناشویی : که در زمینه هایی مانند ازدواج، طلاق، رابطه با فرزندان، روابط جنسی، تعارضات و اختلافات زناشویی ارایه می شود.
۳- مشاوره شغلی و تحصیلی: این نوع مشاوره در زمینه هایی مانند انتخاب رشته دانشگاهی، انتخاب شغل، متناسب با شخصیت، تعارضات مربوط به محیط کار، انواع استرس های شغلی و تحصیلی، فرسودگی شغلی تغییر رشته و شغل، سازگاری شغلی و از این دست مسایل ارایه می شود.
۴- مشاوره توانبخشی: مشاوره توانبخشی به معنی کمک به افراد برای سازگار شدن با موقعیت های خاص زندگی است. ابتلا به بیمار های خاص، اعتیاد یا معلولیت فرد یا عضوی از خانواده او، طی نمودن مراحل سوگ و عوارض آن، درگیر مسایل قانونی و زندان بودن و همچنین دوران بازگشت به جامعه بعد از تحت کنترل قرار گرفتن بیماری جسمی یا روانی مستلزم دریافت مشاوره توانبخشی است.
 

سخن آخر این که مشاوره یک فرایند پیشگیرانه و بهبود بخشی است که برای پیشگیری از بروز مشکل و بیماری و نیز بهبود بخشی عوارض ناشی از مسایل موقعیتی ارایه می شود. با این وصف درصد زیادی از افراد جامعه دربیشتر عرصه های زندگی خود نیاز به خدمات مشاوره دارندچه آنها که می خواهند از حداکثر توان خود برای رویارویی با چالشهای زندگی بهره ببرند و چه آن دسته که در پی افزایش کیفیت و شادمانی در زندگی خود هستند.

برای مشاوره رایگان به سایت گپچه مراجعه کنید.

helen بازدید : 139 دوشنبه 12 اسفند 1398 نظرات (0)

اجاره ماشین در کیش

کیش رویایی چنان حرف برای گفتن دارد و آنقدر جاذبه های رنگین را مهمان لحظات شما خواهد کرد که سفرتان پر می شود از عطر دل انگیز خاطراتی ناب و فراموش نشدنی، هوایش فرح بخش است و خیابان هایش وسیع و خلوت و جان می دهد برای رانندگی بی دغدغه و بی ترافیک، فرقی نمی کند دیدن ساحل نقره ای یا آفتاب طلایی در کنار آبی دریا ، هدف تان از سفر به کیش باشد یا دیدن جاذبه هایی که در گوشه و کناراین جزیرۀ با شکوه خودنمایی می کنند، به هر حال در این خطه آنچه چشمان شما را بیش از همه به خود خیره می کند، سرسبزی و طراوت وصف ناپذیری است که گاه خود را در قالب جنگل به شما نشان می دهد و گاه به صورت باغ هایی پر از میوه و گاه با خیابان هایی که مزین به لباس هایی زیبا از گل ها و چمن زارها و درختان شده اند، کیش را می توان هنرمندی کامل خداوند دانست که هر تکه اش را به گونه ای بی نظیر آراسته و تمام زیبایی هایی را که شما در اقصا نقاط جهان به دنبال آن بوده اید را در این شهر ساحلی به شکلی اعجاب انگیز قرار داده است، اگر بتوانید از اسکله های تفریحی که شما را لبریز از نشاط می کنند دل بکنید، پارک ساحلی مرجان، شهر حریره، شهر زیر زمینی کاریز، پیست دو چرخه سواری، پارک های آبی و... سفر شما را پر از حس هیجان و نشاط خواهند کرد و هر آنچه در یک سفر بدان نیازمند هستید را در اختیارتان قرار خواهند داد.


مزایای اجاره ماشین در کیش:

از همین ابتدا خیال تان را در مورد جاذبه های کیش و پر تعداد بودن آنها راحت کنیم به گونه ای که به این زودی ها سر تمام شدن نداشته و دیدن و حظ بردن از آنها نیاز به صرف زمان زیاد دارد پس برای کامل کردن شهد و شیرینی سفر خود به اجاره ماشین در کیش فکر کنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین بهره را ببرید، در این میان تصور کرایه تاکسی نیز یک ایده نامناسب خواهد بود البته برای کسانی که تمایل دارند سفری مقرون به صرفه را تجربه نمایند، شرکت سام سیر نوین کیش سال ها مفتخر است که در زمینه اجاره انواع ماشین های شاسی بلند و اقتصادی به ارائه خدمات پرداخته و هموطنان عزیزش را در شهر زیبای کیش با تنوع این خدمات شگفت زده نموده است، 20% تخفیف از قیمت مصوب اتحادیه از مزایایی است که می تواند نمادی بر حسن انتخاب این برند باشد، کارواش خودروی تحویلی و ارائه قرار داد رسمی با سربرگ شرکت نیز از مزایای دیگر اعتماد  به سام سیر است که توانسته درصد بالای رضایت مندی هم وطنان عزیزمان را کسب نماید.


اجاره ماشین در کیش به علت صرفه اقتصادی و خیابان های مجهز، از سوی مسافران با استقبال بالایی روبرو است از این جهت اتحادیه ای برای ساماندهی امور مربوط به چنین فعالیتی در کیش احداث گشته که با نام رنت شناخته می شود و به تمام شرکت هایی که به انجام این امور می پردازند رنت کار نامیده می شوند، شرکت سام سیر نوین کیش با بیش از 20 سال سابقه در امر رنت کار در کیش توانسته با تجربه بالای خود، نیاز مشتریانش را به خوبی تشخیص داده و برای مرتفع نمودن آن تمامی تمهیدات لازم را در نظر بگیرد، تحویل خودرو بر حسب خواست و نیاز مشتریان به صورت، تحویل در فرودگاه، تحویل در هتل، تحویل در محل اقامت همگی در جهت آسایش صد در صدی مشتریان عزیز است ، البته سام سیر خدمات خود را به همین جا خلاصه نکرده و تضمین فنی تمامی خودروهای خود را در جهت ایمنی بیشتر لحاظ نموده و یکی از بزرگترین رسالت های خود می داند و در صورت هر گونه نقص فنی خودرو در طی قرارداد تعمیر آن را داوطلبانه بر عهده گرفته و مشتریان هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهند داشت.

ترانسفر VIP و خدمات CIP از فرودگاه کیش، توانسته این برند را در بین رقبای خود شاخص گرداند، شما عزیزان می توانید تمامی اتومبیل های موجود در این شرکت را از یک روز تا چندین روز کرایه نمایید و قیمتی برابر با 250،000 تومان به بالا را متناسب با نوع خودرو برای یک روز پرداخت کنید، تنها نکته مهم در این معامله مبلغی است که شما ناچارید به عنوان ضمانت نزد شرکت به امانت بگذارید که از 3 تا 4 میلیون آغاز شده و به مبالغ بالاتر ختم می شود، البته هیچ گونه نگرانی از این باب نیز به خود راه ندهید، زیرا در صورت تحویل به موقع خودرو این مبلغ فوری به حساب شما بر می گردد و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد، فقط در صورت بروز خلافی و انجام تخلف باید مبلغ 300،000 هزار تومان را تا 1 ماه نزد شرکت به امانت گذاشته که آن هم بعد از گذشت یک ماه به حساب شما واریز خواهد شد، با چنین توضیحاتی حتماً به خوبی دریافته اید که قوانین سخت گیرانه ای در مورد کرایه اتومبیل در کیش وجود نداشته و آنچه از همه بیشتر خود را نشان می دهد، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است که باید به صورت کامل در هر شهری رعایت شود که کیش نیز از این موضوع مستثنی نیست.


انواع خودروهای شرکت سام سیر نوین کیش:

بسیاری از افراد در همان ابتدا تمایل دارند سفری کم هزینه تر و مناسب تر را تجربه نمایند از این رو گزینه های مقرون به صرفه انتخاب بهتری برای آنها محسوب می شود، شرکت سام سیر نوین کیش (سایتشون : novinrent.com  ) نیز با توجه به این مهم دو دسته بندی عمده را در اتومبیل های خود گنجانده است که با عبارت ماشین های اقتصادی و ماشین های شاسی بلند می توانید آنها را بیابید، انواع نمونه هایی چون هیوندای اکسنت2017، کیا ریو 2018، هیوندای النترا 2016، کیا سراتو 2018 و کیا اپتیما 2016 جزء اتومبیل های اقتصادی بوده که تنوعشان دست شما را برای انتخاب نمونه دلخواه باز گذاشته و برای کسانی که به اتومبیل هایی جادارتر، بزرگ تر و قدرتمندتر نیاز دارند، انواع ماشین های شاسی بلند در این شرکت در نظر گرفته شده که آنها را نیز می توان بدین گونه بر شمرد، نیسان جوک 2015، هیوندای توسان 2013، کیا اسپرتیج 2015، کیا اسپرتیج 2015، نیسان ایکس تریل 2015، کیا اسپرتیج 2016، هیوندای توسان 2017، کیا اسپرتیج 2018 و... که همگی زیبایی، کیفیت، سرعت را به عنوان شاخصه های اصلی خود دارند.

helen بازدید : 98 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

تور دبی یکی از انواع تورهای خارجی است که آژانس سلام پرواز برگزار می کند و دارای تنوع بسیار زیادی  می باشد ، چرا که این آژانس مسافرتی با سابقه درخشان خود ، مجری مستقیم تور دبی می باشد و در هر شرایطی و با هر ایر لاینی می تواند این تور را برگزار کند.

اگر با تور دبی سفر می کنید ، یکی از کارهای مهمی که باید در طول سفر انجام دهید ، رفتن و دیدن جزیره های دبی است ، شاید از خود بپرسید درست است که دبی شهری ساحلی است ولی هر شهر ساحلی که نمی تواند جزیره داشته باشد ، چرا دبی می تواند ، همیشه هر اتفاق غیر ممکن در دبی با همت مسئولین و حاکم این شهر مدرن و پیشی گرفته از تکنولوژی به ممکن تبدیل می شود ، درست مثل جزیره های مصنوعی دبی که با هزینه های کلان و کار کردن شبانه روزی الان دیگر تبدیل به یک واقعیت شده و دبی را بیش از پیش مشهور و محبوب در میان جهانیان و گردشگران کرده است.

همان طور که می دانید و شنیده اید و شاید دیده اید دبی یکی از مدرن ترین می باشد و شاید در یکی دوسال آینده ، مدرن ترین شهر جهان شود ، دبی از هر لحاظ یک سر و گردن از شهرهای خاورمیانه و حتی شهرهای آسیایی مانند شانگهای بالاتر است و روز به روز سیر صعودی رشد این شهر زیبا ، سریع تر می شود ، به همین دلیل است که در سال های اخیر سیل گردشگران از سراسر دنیا به این شهر سرازیر شده است و تورهای مختلفی در قالب تور دبی برگزار می شود که هر کدام به نوعی جذاب است ، با تور دبی می توانید این شهر بسیار زیبای ساحلی را بهتر بشناسید و در سواحل آن دراز بکشید و آفتاب بگیرید و حس شیرین قدم گذاشتن بر روی اولین و زیباترین جزیره های مصنوعی دنیا را با لذت ، تجربه نمایید.

جالب است بدانید که دبی یکی از مقصدهای اصلی گردشگران در جای جای این کره خاکی است که هر کسی که به این شهر مدرن در دل صحرا سفر کرده ، برای بار دوم نیز تور دبی را خریداری کرده و به شکل دیگری سفر خود را تجربه کرده است ، درست است که این شهر کویری جنگل یا کوهی ندارد و بیابانی بیش نیست و این خود یکی از جذابیت های این شهر می باشد ، ولی حکمرانان دبی با پولی که از نفت و صنعت گردشگری در می آورند ، کم کم این شهر خشک و بی آب و علف را تبدیل به یک شهر زنده و سر سبز کرده اند و اکنون هم که می بینیم عجیب ترین جزیره های ساخت دست بشر در دبی قرار دارند.

 

برای رفتن به دبی باید کمی جیب پر پول باشد به خصوص که در این روزها نرخ ارز بالا می رود و پایین نمی آید ولی نگران این مسئله نباشید چرا که با تدبیری که این آژانس اندیشیده و با سابقه درخشانی که دارد علاوه بر تور دبی معمولی ، تور ارزان دبی نیز برگزار می کند ، شاید بپرسید مگر تور دبی ارزان هم داریم ، بله داریم ، همان طور که گفتم این آژانس مسافرتی مجری مستقیم تور دبی است پس بدین ترتیب در تمام طول هفته و در کل ماه های سال تور دبی را برگزار می کند و بعضا این تورها در زمان هایی برگزار می گردند که فصل کم گردشگر و به اصطلاح های سیزن دبی نیست ، در این زمان ها آژانس هواپیمایی سلام پرواز لیست تور دبی به همراه روز و قیمت تور را اعلام می کند و شما عزیزان خواهید دید که نرخ تور ارزان دبی سلام پرواز به نسبت تورهای معمولی که در فصل کم توریست برگزار می شود ، چقدر فرق دارد ، شاید یک میلیون تومان برای شما ارزان تر بیفتد ، چه بهتر از این!

نمی دانم می دانید یا نه یا تا چه حدی با تور لحظه آخری آشنایی دارید ، به هر حال بگذارید تا مختصری بگویم که تورهای لحظه آخری تنها برای مقاصدی است که برای رفتن به آن ها نیازی به ویزا نخواهید داشت ولی می دانید که دبی شهری است در امارات متحده و برای رفتن به آن  باید ویزا دریافت نمایید ، خوب پس با این تفاسیر تور لحظه آخری دبی ، بی معنی می شود دیگر ، نخیر ، کافی است شما با کارشناسان سلام پرواز تماس بگیرید و در مورد تور دبی لحظه آخری بپرسید ، خواهید دید که چنین توری را این آژانس با کادر مجرب خود برگزار می کند به ترتیبی که ویزایی که اخد آن ۲ روز کاری طول می کشد ، شما می توانید با شرکت در تور لحظه آخری دبی سلام پرواز در عرض ۲ ساعت دریافت کرده و با چمدانتان به فرودگاه بروید.

تا این جا برای افرادی نوشتم که آرزوی سفر به دبی در سر دارند و هیچ در کف ، ولی بگذارید کمی هم اطلاعات در اختیار ثروتمندان علاقه مند به تور دبی بگذارم ، برای افرادی که پول خرج کردن برایشان مهم نیست و درآمد خوبی دارند و می خواهند یک سفر لاکچری و مجلل را تجربه کنند ، بهترین جا دبی است ، چرا که دبی یکی از لوکس ترین شهرهای جهان است که قد بلندترین برج ها را در دل خود جای داده است و کم مانده تا سر آن ها به ماه برسد ، همان طور که تور دبی ارزان و تور دبی لحظه آخری داریم ، تور لوکس دبی هم داریم ، این تور یکی از محبوب ترین تورهای افراد مشهور و ثروتمند است ، در ایران خودمان هم خیلی افراد ثروتمند هستند که دوست دارند یک مسافرت کاملا لوکس و سلطنتی را تجربه کنند ، به این افراد تور لوکس دبی را پیشنهاد می دهم ، اگر می خواهید که یک هفته و یا هر چند روزی که در دبی هستید به مانند یک شاهزاده با شما رفتار شود و زندگی کنید ، بهترین گزینه ، تور لوکس دبی سلام پرواز خواهد بود ، اگر مسافرتی لاکچری می خواهید به وب سایتsalamparvaz  مراجعه نمایید و با کارشناسان تور دبی سلام پرواز با شماره ۲۲۲۲۱۵۰۰ تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق را در اختیار شما بگذارند.

از جزایر دبی بیشتر بذانید !

بگذراید در ابتدای این قسمت توصیه ای دوستانه به شما بکنم ، اگر اهل سفر هستید و می خواهید جهانگردی کنید ، آخرین سفرتان را به دبی اختصاص دهید چرا که اگر به دبی سفر کنید و این شهر زیبا و مدهوش کننده و مدرن را ببینید ، دیگر به کره ماه هم که بروید به چشمتان نمی آید ، این یک صحبت دوستانه بود لطفا دقت کنید ، دبی شهری است که اولین جزیره های بزرگ و بسیار زیبای مصنوعی بر روی آب دریای آن ساخته شده است ، مگر می شود که روی خلیج فارس به آن بزرگی جزیره ساخت ، فعلا که شده ، برای این که بیشتر با موارد عجیب در دبی آشنا شوید بهترین کار این است در تور دبی سلام پرواز شرکت کنید و به این سفر لوکس و در عین حال مقرون به صرفه بروید و این جزایر مصنوعی روی آب را از نزدیک ببینید و در هوش بشر و خلقت خداوند در بمانید ، من هرچقدر هم که از خوبی های تور دبی بگویم نمی توانم احساسم را به طور کامل انتقال دهم ، این شهر بسیار زیبا و ارزنده در کلمات و جملات نمی گنجد ، باید رفت و از نزدیک دید و لمس کرد ، بعد احساس مرا درک خواهید کرد.

دبی شهری کویری در دل صحرا است که شاید خیلی ها با خود بگویند که خوب چه دلیلی دارد که در این گرما به یک شهر کویری و شرجی برویم و پولمان را حرام کنیم ، اصلا اشتباه نکنید ، همان طور که گفتم سفر با تور دبی یکی از بهترین گزینه هایی است که هر فردی می تواند در زندگی داشته باشد و بعد از بازگشت از سفر دبی بدون شک دوباره هوس دیار دبی را خواهید کرد ، این را تجربه هزاران توریست می گوید ، من یکی از آن ها هستم.

با این که دبی شهری در حقیقت ساخته دست بشر است و تنها خلیج فارس آن خلقت خداوند می باشد ، ولی این شهر در طی ۳۰ سال به حدی رشد کرده که شما در آن  به اسکی و برف بازی هم می توانید بپردازید ، دبی کلکسیونی از تفریحات خوب و شاد و سالم است ، در دبی می توانید بهترین خرید را داشته باشید ، بهترین تفریحات هیجان انگیز و همچنین می توانید بعد از رفتن و گشت و گذار در اماکن تفریحی آن به سالن های ماساژ و خدمات اسپا بروید و خستگی روزتان را کامل به در کنید ، یکی از جاذبه های مشهور دبی جزیره های مصنوعی این شهر است که به ۴ قسمت به نام های جزیره نخل جمیرا ، جزیره نخل جبل علی ، جزیره دیره و مجمع الجزایر جهان تقسیم می شوند که هر کدام از آن ها در زمان های مختلف و با بودجه های کلان ساخته شده اند ، این جزیره شهرت دبی را چندین برابر کرده اند و بسیاری از گردشگران تنها برای دیدن این ها به دبی می آیند ، شما هم می توانید با تور دبی هتل محل اقامتتان را در یکی از این جزیره انتخاب و اقامت بسیار شیرین و دلچسبی را تجربه کنید.

در جزیره های دبی ، ذره ای احساس نخواهید کرد که این ها مصنوعی هستند ، به قدری که این ها تمیز و با اصول ساخته شده اند ، اگر از بالا این جزایر مصنوعی را بنگرید ، شکل جالبی را خواهید دید که در کنار یکدیگر به وجود آورده اند ، چه چیزی بهتر از این که شب را در یکی از اقامت گاه های لوکس جزیره جمیرا سپری کنید و صبح گاه با نسیمی مهربان از سمت خلیج فارس که گونه هایتان را نوازش می کند ، بیدار شوید ، میز صبحانه برایتان چیده شده باشد و با قهوه ای تلخ روز شیرینتان را آغاز کنید و سپس برای سلام کردن به آفتاب به ساحل اقامتگاه بروید کمی بگذارید تا خورشید مهربان نوازشتان کند و بعد با یک شیرجه به دل خلیج بزنید و در آغوش بکشیدش ، این ها رویا پردازی نیست در صورتی که در تورهای دبی که آژانس سلام پرواز برگزار می کند ، شرکت کنید




منبع:       https://rooziato.com/1397165944/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%A8%DB%8C/

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 416
  • بازدید سال : 11,087
  • بازدید کلی : 39,809